Heeft u dat ook wel eens?

Discussion in 'De lounge' started by Aylen, Apr 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aylen

Aylen Niet meer actief

Je wil een slok van je koffie nemen, maar er drijft een groot stuk komkommer in?

Of je trekt je schoenen aan, maar ineens hoor je een luid gekraak: liga gevonden!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hmm nee. Nooit meegemaakt.

3. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    nee zoiets niet maar wel kinderspeelgoedjes in onze schoenen en sloffen....

We hebben we een keer een onherkenbare vieze lucht in huis gehad dat we echt niet wisten waar het vandaan kwam.
    Het werd winter en ik denk ga mijn verwarming bakjes eens vullen (de rest hangen ze meer voor de sier eraan).
    Toen kwam ik tot de conclusie waarom het iedere keer zo stonk.
    onze kleine dame vond het leuk de hondenbrokken daarin te verstoppen in het begin zat er nog een klein laagje water in bah bah.
    Ik heb het kokhalzend schoon staan maken en de honden kregen spontaan eten op vaste tijdstippen.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja wel heb ook van die donderstenen.

Of zout in mijn koffie van zoonlief! Of afwas sop. Of als je staat de douche dat dochter de warme kraan in de keuken opendraait en je onder de koude douche komt te staan.

5. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Sinds ik zwanger ben geweest wel. Hoe zou dat toch komen, gek he? Elfjes zeker.

6. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

Feb 10, 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voorlopig hooguit speelgoedmuizen of balletjes in schoen of tas...
    Maar ik vermoed dat dit de komende jaren nog wel meer gaat variëren...

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,541
    625
    113
    Haha je moet eens weten waar ik eten vind tegenwoordig. Ik kan mij herinneren dat er een rijstwafel achter de bank terecht is gekomen gisteren, maar ik heb een zware hoekbank en heb geen zin hem opzij te trekken. Deels uit angst voor wat er nog meer onder vandaan gaat komen.

8. Tamisha

Tamisha Lid

Jan 23, 2014
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kwam laatst een straat van Kolonisten van Catan in m'n schoen tegen.. In ieder geval weer compleet! :-D

9. Aylen

Aylen Niet meer actief

Laatst wilde ik mijn belastingpapieren uitzoeken en vond ik een Duplo-vliegtuig in mijn administratielaatje :D

De kleine man ruimt gewoon graag op. Alles moet ergens anders in opgeborgen worden.

10. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    Misschien moet je het nummer eens opzoeken van André van Duijn: Heeft u ook altijd wat?

11. Islah

Islah Niet meer actief

Nee, en ik drink geen koffie.

12. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Nee nog nooit eten. Wel al eens een 'bruin cadeautje' van mijn chihuahua in een schoen (gelukkig niet de mijne:D) gevonden...

13. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hahaha nee dat niet, maar wel speelgoed op de meest vreemde plaatsen :)

Zo ging ik van de week de keuken opruimen en vind ik 2 legopoppetjes in een kastje (achter de pannen).
    Waarop zoonlief de reactie gaf dat ze in de gevangenis zaten en daar ook moesten blijven :)

Vind ook regelmatig speelgoed in m'n handtas of in lades waar het niet thuis hoort :)

14. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Onlangs 5 euro in de papierbak gevonden (verfrommeld) omdat mijn zoontje ons ook altijd papier ziet weggooien (en hij graag met onze portemonnee speelt> mag nu niet meer dus)

En toen ik gister de papierbak leegde, was die wel erg zwaar> O daar waren je schoenen dus.....

Goed in de gaten houden dus.
    En inderdaad: Ik kom ook regelmatig iets in mijn schoen tegen.

15. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

Dec 3, 2011
    3,069
    1,124
    113
    Female
    Nee gelukkig niet. Ik vind wel óveral speelgoed. Dan heb ik het over die kleine speeltjes die ze goed kan verstoppen.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

regelmatig speelgoed in mijn sloffen of laarzen...En weet je wel hoe zeer dat doet: een duploblokje met kracht tegen je tenen aanduwen?? AUW :x

17. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Hihi.. hier ook van die rare dingen.
    Schoenen die volgegoten zijn met melk:$ (dochtertje heeft flesje onderste boven gehouden in de schoenen)

18. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,491
    13,945
    113
    Female
    Mijn man had vorige week een dode muis in zijn schoen, of nouja wat er nog van over was... leve de poes! De kinderen zijn gelukkig niet zo van het 'opruimen'.

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    As ik even niet oplet is de vloer bezaaid met (schone) tissues....

Komkommer in mijn koffie heb ik nog niet gehad maar ik moet er wel erg hard om lachen :D hahaha

20. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik vind vaak van alles in mijn tassen. Mevrouw is gek op tassen en doet dan ook graag dingen in mijn tassen.

Share This Page