Kleur rolluiken

Discussie in 'De lounge' gestart door Spectre, 23 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butchke

Butchke Niet meer actief

Dat kan maar niet zonder op het dak te hoeven klimmen….. dus geen optie helaas:(
    Daarom worden ze vervangen voor donkergrijs/antraciet.

Ienemine vindt dit leuk.
  2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    De buitenkant wel ja maar niet de binnenkant. Die kan alleen als je hem uit elkaar haalt

3. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Alleen de kap hoeft er maar af. En dat heb je met een schroevendraaier in een minuutje voor elkaar.

4. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Wij hebben witte rolluiken. Andere kleur kan hier niet vanwege de kozijnen.

Schoonmaken word gedaan door iemand van het kamp. Top werk en kost bijna niks. Die rollen ze dan andersom af zodat ze de binnenkant schoon kunnen maken.

Kosten waren hier laag denk voor het hele huis 1300 omdat wij ze zelf hebben opgemeten besteld en opgehangen. En alles handbediend.

Spectre vindt dit leuk.
  5. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Ik lees even mee, wij willen ook graag rolluiken maar weet ook niet welke kleur. Kozijnen zijn wit maar wil geen spierwitte rolluiken. Onze dakpannen zijn oranje, vind daar niks mooi bij staan.
    Tevens twijfelen wij nog over hand bediend of elektrisch.

Spectre vindt dit leuk.
  6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.545
    113
    Vrouw
    Nou vandaag is er iemand geweest voor een offerte. €1800 voor het plaatsen van 2 standaard rolluiken o_O:confused: wat een absurde prijs zeg. Daar ga ik niet aan beginnen.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ligt aan de afmeting. Wij hebben 140*180 voor ik dacht 860 euro. Maar wel op solar. We hebben in onze zoektocht gemerkt dat er heel veel verschil zit in lamel soorten en motors. Kwaliteit lijkt me toch wel fijn in dit geval

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.545
    113
    Vrouw
    Kwaliteit ook zeker belangrijk hoor, maar al die luxe hoef ik niet en kan ook alleen maar stuk gaan.. Maar de voornaamste reden dat we aan de achterkant, boven rolluiken willen, is omdat de kinderen daar slapen en de zon aan de achterkant opkomt. In de zomer zijn ze standaard 6 uur wakker omdat het zo vroeg licht is. Voor nu vind ik €1800 veek te duur voor een paar standaard rolluiken :confused: we willen nog meer verbouwen dus ik ga wel aan de slag met gordijnen ofzo haha.

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Snap ik en geld hangt nu eenmaal niet aan de bomen.
    Wij wilde solar omdat we dan niet door de muur hoeven te boren EN omdat je bij stroomstoring, brand etc de rolluiken alsnog gewoon kunt openen. Bovendien vonden wij het heel belangrijk een lamel te hebben die geluidloos is, geluid en warmtewerend. En een somfy motor ivm kwaliteit. Wellicht nog zaken om over na te denken mocht je toch ooit voor rolluiken willen gaan.

Deel Deze Pagina