Hi Allemaal, Mijn trouwjurk is 25 augustus klaar, en heb hem een paar weken geleden al gezien en gepast. Er moest nog wat aan vermaakt worden. Nou heb ik enorme moeite met het zoeken van de juiste kleur schoenen. De kleur ivoor van mijn jurk is amper te vinden en wat in de buurt komt is lelijk. Ik ben dus op zoek naar pumps, beetje hoog mag wel. Liefst zonder peeptoe, heb antipathie tegen tenen hahahah. Mijn trouwjurk is namelijk niet traditioneel en komt tot over de knie, echt wel in de Las Vegas stijl. Wat voor kleuren schoenen zou er goed bij passen? Ik dacht zelf aan zilver, blauw, groen, goud, champagne. Met blauw en groen bedoel ik een beetje de nieuwe kleuren voor de herfst. Ik ben zelf een soort van kleurenblind. Bedankt alvast. Groetjes Elvira
Je kunt Trouwschoenen, mits van het juiste materiaal, laten verven in exact de juiste kleur. Mijn Trouwschoenen waren van rainbow, ik heb ze na de bruiloft zwart laten verven en ze zijn prachtig geworden, kosten waren 40 euro uit mijn hoofd. Ik heb ze gekocht, en laten verven bij: Rainbow trouwschoenen bij Tsjari shop online. Succes en een fijne dag gewenst.
Wat voor sieraden/accessoires draag je nog mee? Zit daar geen kleur bij die je kunt matchen met de schoenen? Ik neig nu zo zonder verdere uitleg naar zilverachtige schoenen.. Al weet ik dat ik naar mijn trouwschoenen ook even heb moeten zoeken, ik had wit ivoor met een bepaalde glans. Was ook niet overal te krijgen.. En off topic, gaaf joh in las Vegas trouwen! Wij willen daar trouwen in zo'n foute capel als we 12,5 jr getrouwd zijn (duurt dus nog wel ff haha)
Oh daar kan ik ook nog kijken dus. Mijn sieraden zijn ook ivoor, met zilver en parels. Heel erg schattig. Op de een of andere manier is mijn kleur ivoor echt niet te vinden. Ben wel al in bruidswinkels geweest maar ook net niet die kleur. Wit breekt bijvoorbeeld te veel af en staat gewoon echt niet. Wij hebben niet zo'n gek foute chapel hoor Wendy in Las Vegas. Het is zelfs een vrij nieuwe. We hebben ook naar de foute gekeken en die waren ook leuk, alleen waren de trouwpakketten die ze boden niet naar wens. Las Vegas zelf is gewoon een van onze favorieten, we hebben er echt zin in.
Ik had ook een ivoren jurk en had daarbij schoenen van het merk Pink aan. Weet natuurlijk niet of dit jouw kleur ivoor is, maar het zijn wel onwijs gave schoenen (niet van die standaard schoentjes). Ik had redelijk hoge, met dichte neus en een leuk glimmend detail op de zijkant van de neus. Zie net dat de schoenen van Pink verfbaar zijn, dus zouden in jouw kleur gemaakt kunnen worden?
Het gekke is, ik neig ook naar zilver. Omdat het toch ook een beetje Vegas achtig is. Ik zie gewoon echt door de bomen het bos niet meer. Normaal maak ik gewoon een keuze, maar op de een of andere manier is dat een stuk lastiger nu.
Het is juist superstoer om schoenen in een andere kleur te doen dan je jurk... Maakt het lekker gek, net even anders en af... Maar goed, ik ben bevooroordeeld want ik had knalrode pumps onder mn ivoorkleurige jurk (zie foto) Ik had mn accesoires er wel bij aangepast, een rode kousenband, rode bloem in mn haar en een apart rood boeket... Als ik jou was zou ik dus voor een afwijkende kleur gaan, en idd, die nieuwe kleur groen of geel / goud / zilver is erg gaaf!
Whahaha, en weer komen we in hetzelfde topic terecht mango Ik zelf had een gekleurde jurk met ivoor schoenen. De schoenen van Rainbow zijn zelf al ivoor. Maar als het net de kleur niet is, dan zou ik ze idd laten verven of een totaal andere kleur schoen nemen. Dat is overigens helemaal hip. Kijk maar: coloured shoes wedding - Google zoeken Dit was mijn combi.
Gaaf Mango, vindt ik ook leuk hoor. Ben nog zo aan het twijffelen. Weet je de enige foto van de kleur die ik heb is met de jurk aan, dus voor de kleur kan ik hem niet posten. Jouw combinatie is ook mooi Evi. Ik heb de jurk ook zelf laten maken, dus apart soort kleur ivoor is het ook nog.
Het wordt bijna eng Evi... Elvira, heeft degene die je jurk heeft gemaakt niet nog een zelfde stuk stof over? Als je persé dezelfde kleur ivoor wilt hebben kan je kijken of je iemand kan vinden die schoenen kan bekleden, of via hier: Onze schoenen Dan zoek je mooie pumps uit in een lichte kleur zodat het niet doorschijnt en laat je ze vermaken met je eigen stof! Want ik denk dat het met verven erg lastig is om de perfecte kleur ivoor te krijgen, onder een lange jurk valt een kleine afwijking niet zo heel erg op, maar onder een korte jurk zou het zonde zijn...
Ja dat is vrij dichtbij om te bezoeken. Weet je wat het is, die website ziet er niet uit, ik heb daar dan moeite mee. Slaat nergens op hoor, want dat doet waarschijnlijk niets af van de kwaliteit, maar dat valt mij dan weer op. Tsjari ziet er dan bijvoorbeeld een stuk professioneler uit.
Dat viel mij ook al op inderdaad, maar dat zegt misschien niets over de kwaliteit van het personeel... Anders bel je gewoon even informatief en als het niet lekker voelt dan ben je snel klaar!
Zie je vaak hoor, echte vakmensen die al jaren hun werk doen maar dan geen kaas gegeten hebben van een website.
Nee ik weet, het daar zou ik ook niet op af moeten gaan. Denk dat ik ze van het weekend even bel. Ben de hele week aan het werk dus ik moet het echt van het weekend hebben. Alles is helemaal oké, behalve de schoenen. Nooit gedacht dat ik stress ging krijgen om schonen.
Hoi, Ik ben vorig jaar bij zo'n leuk winkeltje in Rotterdam geweest voor mijn trouwschoenen. Ik werd er echt heel leuk geholpen. Ze hebben echt trouwschoenen, maar ook veel schoenen voor gala's e.d. Dus niet alles is wit. Bovendien kun je schoenen laten verven, dus dan kun je eigenlijk elke kleur krijgen die je hebben wilt. Als je tijd hebt en het niet te ver vindt, is 't al leuk om er alleen eens te gaan kijken en ideeen op te doen: Stylez Shoes bruidsschoenen Rotterdam Wat ik hier ook al las: ga voor een kleur die ergens anders ook nog terugkomt. Misschien in je bloemen? Ik had de kleur van mijn boeket aangepast aan de stropdas van mijn man en die kleur kwam ook weer terug in de M&M's in de bedankjes
Ja die ken ik Soortysteenbok, maar ook daar heb ik niet kunnen vinden wat ik zoek, behalve de I do stickers dan. Allemaal veel te hoog, net niet de goede kleur etc.