Beekse bergen bezoeken gelijk met Decibel 2012

Discussie in 'De lounge' gestart door Yjc, 13 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Hoi,

wij willen komend weekend naar het safaripark Beekse Bergen gaan maar zag nu dat er dan ook het festival Decibel plaatsvindt.
    Op de site van de Beekse Bergen staat alleen dat je geluidsoverlast kan ervaren maar niks over parkeren of de aanrijroutes.

Heeft iemand daar ervaring mee? Heb namelijk geen zin om lang in de file te moeten staan vanwege een festival of om mijn auto heel ver weg te parkeren. Dan gaan we wel een andere keer.

2. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Anders bel de ze even op en vraag je het ;)

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    In de Beekse Bergen moet je toch juist in je auto door het park rijden? Of heb je ook een stuk waar je wel voor moet parkeren.

Maar wat Marnatman zegt, gewoon even bellen. Dan weet je het meteen.

4. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Je mag met de auto maar moet niet.
    Met Decibel is het altijd heel erg druk, ik denk idd dAt je het beste even kan bellen.

5. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    parkeren tijdens decibel was bij ons toen geen probleem. voor in het park hoorde je de muziek vrij hard, wat naar achteren was het beter. maar goed, ik zou iig niet meer op deze dag gaan, vond het toch storend.

6. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Ik woon in Hilvarenbeek en ik zou niet gaan.. de muziek staat vreselijk hard en het is er hartstikke druk.

7. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf meerdere keren op Decibel geweest, en het was altijd grote chaos op de weg rondom Beekse Bergen...ik zou het je dus afraden!

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb het vorig jaar gedaan en nee nooit meer. wilde meteen omdraaien maar goed dat wilde ik de kinderen niet aan doen. de beekse bergen zelf is trouwens dan wel erg rustig en als je om 10 uur smorgens gaat kom je er ook zonde rmoeite. was trouwens in speelland waar je goed kam uitkijken of decibel. safaripark is denk ik een betere optie maar ook erg druk omdat iedereen die naar speelland wilde en niet in de gaten had dat het decibel was door rijden naar safaripark.

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Wij hadden vorig jaar ook de zaterdag van Decibel uitgekozen.

Waren op tijd daar en geen last gehad van het verkeer.
    Beekse Bergen had wel een andere ingang open gedaan, moet je even goed op de borden kijken.
    Parkeren was totaal geen probleem, decibelgangen stonden op een andere parkeerplaats.

De aanrijroute van de route met de auto was ook even iets anders maar allemaal goed te doen.

Het geluid tja dat was minder.
    Vooral idd vooraan, achterin was het goed te doen

Was wel totaal niet druk in het park dus toch een leuke dag gehad!

10. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik ga zaterdag naar Decibel en heb serieus niet eens nagedacht dat mensen ook nog naar het Safaripark gaan. Dus nog meer auto's die kant op...hmmm jammer!! ;)

Ik zou persoonlijk niet die dag er naar toegaan. Ze verwachten tienduizenden mensen voor Decibel dus zal niet echt bevorderlijk zijn qua auto's en drukte.

Deel Deze Pagina