Kleur snel uit Ter Stal kleding

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door frannie82, 7 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Ik heb het ook bij kleding van Ter Stal. En overigens ook wel eens bij duurdere merkkleding (en vind het inderdaad eerder triest dat je daar zoveel geld voor betaald, helemaal als het dan kwalitatief slecht is - en niet iedereen heeft het geld voor dure merkkleding...). Maar hier is het dan dus eens, maar nooit weer (ik koop dus geen jurkjes of shirtjes meer bij Ter Stal, maar bv. ook niet bij Quapi of Z8). Bij andere winkels/merken heb ik er over het algemeen geen last van, dus aan mijn waskwaliteiten ligt het niet.

2. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hier ook drama met terstal kleren en niet alleen de goedkoopste ondanks dat er vaak zat leuke dingen hangen laat ik ze voortaan hangen.
    helaas tot de conclusie gekomen eindelijk een keer fatsoenlijk kleren kunnen kopen dik 250 kwijt geweest wat voor ons een hoop is na anderhalve maand kon ik het weggooien.
    heb ze bewust niet in de droger gedaan 30 graden wasmachine zachte centrifuge en alleen een beetje wasmiddel alles verrot en pluizig alsof ik het al jaren aan had:(.

3. yaro

yaro Niet meer actief

Heb ik hier gehad bij heel veel leggings van Ter Stal. Na 1 keer wassen zag het er niet meer uit! Ik was met Ariel en andere kleertjes hebben dat niet. Ligt zeker weten niet aan het geld wat je er voor betaald want wibra en zeeman kleertjes blijven hier ook gewoon mooi.

Ik heb alleen problemen met Ter Stal (verkleuren) en H&M wat echt belachelijk snel stuk is. Alle andere kleren blijven mooi

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    :$Lekker frustrerend, en zoooo zonde!!!:x

Deel Deze Pagina