Bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minyaweth, 1 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo iedereen,

Ik zou graag wat ervaringen willen van meiden die dit wellicht ook meegemaakt hebben?
    Vanmorgen werd ik wakker van een raar gevoel in mijn onderbuik.
    Toen ik opstond voelde ik wat lopen. Aangezien mijn vriend en ik vanacht hebben gevreeën (wel ff het nieuwe jaar goed inluiden hé :)) pakte ik een handdoek om af te vegen.
    Ik dacht dat het misschien nog wat sperma was, die er uit liep (sorry, sorry, sorry...! :oops: ) Maar toen ik in bed keek lag er een rond vlekje bloed op het matras, twee druppels helderrood bloed op de grond en op de handdoek zitten ook wat vegen bloed.

Nu weet ik best dat je na het vrijen iets bloedverlies kan hebben, maar is dit dan meer roze of echt rood?
    Ik heb dit nog nooit eerder gehad, dus ik zou niet weten hoe het er uit kan zien? En of je dat ook voelt? Heb nu wel een vage kramp in mijn onderbuik. Het lijkt wel alsof ik ongesteld moet worden.

Ik weet echt niet goed wat ik er van moet denken, dus wellicht hebben jullie ervaringen die jullie willen delen?

Alvast super bedankt. Word er best onzeker van namelijk...

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dat ongesteldgevoel kan komen omdat bloed de baarmoedermond prikkelt.
    Denk dat t idd bij t vrijen is vrijgekomen, als er een adertje springt, komt er meestal ook helderrood uit.
    Ik heb deze zwangerschap geregeld bloedverlies gehad en t kleintje zit er gelukkig nog steeds.
    Het kan ook goed gaan :D

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Was dat veel of weinig bloedverlies Bamjolan?
    Ben net weer even naar de WC geweest, en volgens mij is het echt niet goed... Ik verlies veel helderrood bloed en heb ook lichte krampen.
    WCpot zat vol met bloed, inlegkruisje ook .... :(

4. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    heey meiss wat vervelend nou zeg

misschien moet je toch even de vk bellen mocht het door het vrijen komen dan ben je iig gerust gesteld

ik heb dat in het begin ook gehad zo erg toen bleek iid dat het door het vrijen kwam en een aantal adertjes goed geraakt waren ik heb dat nog steeds na het vrijen maar niet meer zoveel als in het begin en de ene keer wel en de andere keer niet

klinkt miss beetje raar maar als je sex hebt gehad en je komt zeg maar dan word de baarmoeder geprikkeld en word dan ook hard dat kan krampjes veroorzaken

liefs ancie en gewoon de vk bellen die kan je meer geruststellen

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    OOh meis toch :(
    Dat klinkt niet goed, zou toch even bellen hoor, zoiezo al of je toch geen vroege echo kan krijgen!

Ik heb met 6 en 7 weken wat rozige afscheiding gehad, met 10 weken barstte de bom, ik liep leeg als een kraan.
    Maar mn kindje deed t prima, oorzaak was de placenta.

6. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

och meid toch.. dat klinkt idd niet goed!
    gauw je vk bellen hoor! dan kunnen ze kijken wat er aan de hand is.. je kan idd wat bloedverlies krijgen nadat je hebt gevreeen maar zoveel? heb het zelf nog nooit gehad.. maar toch hoe jij het beschrijft dat je veel bloedverlies hebt.. pfff.. gauw bellen hoor...

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Heb de VK nog niet gebeld... Durf niet goed.
    Net weer naar de WC geweest en verlies nu ook kleine stolsels. Krampen worden ook erger. Lijkt me zeer sterk dat dit alleen nog van het vrijen komt. Sterker nog, kon me net helemaal om gaan kleden omdat het bloed er letterlijk gewoon uitloopt en alles er onder zat... :cry:
    Verdorie man! Wat een begin van het nieuwe jaar... :rolleyes:

Denk dat ik zo even mijn vriend de VK laat bellen... Ik kan en wil dat telefoongesprek niet gan voeren!

8. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    owjee wat schrikken zeg; ik hoop voor je dat t idd van t vrijen komt...en dat ze de vk een echo maakt om te kijken...anders blijf je zo onzeker..:(

9. GhitaThakoerdin

wat rot voor je zeg pff..
    denk ook dat het niets meer met jullie gemeenschap heeft te maken van gisteren.. dit klinkt wel als foute boel.. sterkte meid.. en laat je vriend dan gewoon bellen snap dat je zo'n gesprek nu niet wilt voeren.. mar er wel ffe naar laten kijken hoor!

10. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hey meid, hoe gaat het nu? Heb je de Vk al gebeld..Ik hoop toch voor je dat het niks erg is...

Liefs Jeanney

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo,

Vanmiddag toch maar even de VK gebeld.
    Die heeft ons doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een inwendige echo. De eerste VK kon niet echt wat zien (had niet echt ervaring op echogebied in prille zwangerschap) maar vond het geen goed teken dat ik zo ontzettend veel vloei. Ze heeft een gyn. gebeld die vanuit huis is gekomen. Hij heeft nogmaals een inwendige echo gemaakt, maar ook hij zag niks (meer).
    Voor de zekerheid is er bloed geprikt om te controleren op een BBZ. Dinsdag moet ik nog een keer bloedprikken en woensdag bellen voor de uitslag.

Dus, einde oefening helaas. Wat een heerlijk begin van 2009... NOT!

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Meid bij mij begon de MK ook op deze manier.
    Lijkt wel een flash back want het ging precies zo.
    Zelfs je bloed laten prikken en de BBZ die ze misschien vermoedde.

Sterkte meid

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik wil je heel veel sterkte wensen meid.. Pff wat erg zeg.. Ik leef echt met je mee. Dikke knuf

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Heel veel sterkte Minyaweth :(

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dankjulliewel meiden.

En MamaDeluxe: ik zie je banner! Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wat een K begin van het nieuwe jaar zeg! Sterkte!

17. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Wat naar meid. Sterkte. Weet helaas uit ervaring hoe rot een miskraam is... Niet leuk!

18. GhitaThakoerdin

wat erg zeg!
    sterkte meid..

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heel veel sterkte :(

Liefs Elke