Ik ga volgendeweek een weekend naar limburg en gaan we met de trein. Nu is mijn vraag hoe kan ik de melk voor de kleine mee nemen. Als ik het warm in een termosfles doe blijft dit dan de hele rit goed? Thuis kan ik het maar een uur buiten de koelkast bewaren maar nu ben ik wel 3 uur onderweg waarschijnlijk.. Hebben jullie tips?
BV zou ik gewoon geven. Maar ik neem aan dat het geen bv is dus. Wat ik deed als ik op visite ging en ik niet wist of ik onderweg of daar meteen gekookt water kon vinden. Deed ik kokend water in een thermosfles en spa blaauw meenemen. Bij hema hebben ze melkpoeder verdelers, daarin 1 of 3 of .. schepjes melkpoeder erin. En dan kun je onderweg water klaarmaken op temperatuur en dan de juiste hoeveelheid poeder erin. Klaar is je melk. Als de jouwe dus niet zo'n snelle drinker is dan mischien 2 vakjes met 2 schepjes of zo vullen. Dan kun je over een 1 uur nieuwe melk aanmaken? En de thermosfles had ik van de kijkshop (dacht ik). Zo'n compacte rvs.
Ik neem ook n flesje koud water mee, doe de helft heet water, schud de poeder en vul t dan aan met koud water!
ik had een thermobeker en daar doe ik heet water in als ik ver weg ga en dan doe ik het ook mengen met koud water. alleen de laatste keer is hij kapot gegaan en was hij leeg gelopen gelukkig niet in de luiertas.