nu nog blauw... vader heeft groen bruin en ik groen grijs.. groen en blauw overheerst in beide families dus ben benieuwd!
ik hoorde laatst zelfs van de wijkverpleegkundige dat het kan als 2 blanke mensen een negroide voorouder heeft dit in eens weer terug kan komen bij de kinderen. mijn oudste 2 hadden bij de geboorte overduidelijk donkerbruine ogen, tot bijna zwart. mijn zoontje heeft blauw/grijze kijkertjes. echt een kleurtje waarvan je niet kan zien wat het word. papa en ik hebben donkere ogen. wijkv. dacht dat hij lichtere ogen zou krijgen. wie weet, we zullen zien.... net toverballen.
Mijn man is Tunesische en twee van mijn zwagers hebben spierwit haar en felblauwe ogen. Hind heeft blauw-grijze ogen met een bruin randje. Ik vind ze zelf erg mooi van kleur.
mijn man heeft zwarte ogen (zo goed als zwart iig) en ik groen mij zoon en dochter werden geboren met beiden hele donkere oogjes met een blauwige waas erover heen, dit was na de tweede maand al weg getrokken en beiden hebben ze hun donkere keur behouden... ben benieuwd wat dit jongetje voor kleur krijgt.....(ik hoop een keer mijn ogen)
groen is wel heel mooi! ik ben ook benieuwd , want safouane heeft niet zo donker als zijn broer en zus, maar heb het idee dat er toch bruin achter zit.
dit heb ik ook gehoord en gelezen in het WIJ blad heeft een heel stuk of erfelijkheid gestaan. björn heeft hele diep blauwe ogen wat echt mooi is mede omdat hij een donkere bos haar heeft. maar ik denk dat die kleur wel blijft ik heb ook blauwe ogen en manlief heeft lichtblauw met groen
Dit is Kelsey met blauwe ogen. En niet eens een beetje blauw...nee hahaha super blauw Maar helaas....mogten we maar even van genieten en toen werden ze toch echt bruin. Voor vergelijking heb ik een foto van haar in me album met bruine ogen. Ja hier ook dus...ik heb bruine ogen en mijn man gijs/groenig.