Ik ben eergister enorm verrrast door mn beste vreindin/nichtje...iederene om me heen zat in het complot... Ik kon de Bugaboo Cameleon Denim overnemen van een ander nichtje...zag er nog helemaal mooi uit en zo goed als nieuw...2 weken terug opgehaald...helemaal blij ermee... Belt mn beste vriendin dus....ja loop es naar je balkon en kijk es naar beneden om te zwaaien... Staat ze daar...met een splinternieuwe BUgaboo Limited Edition Silver!!! Bekijk bijlage 80451 En dat is precies degene die ik heel graag wilde...maarja limited edition is heel moeilijk te krijgen....en aangezien ik er ook 1 kon krijgen....scheelde het in geld...maar nu heb ik em gewoon!! Klinkt mss overdreven, maar ik vind het echt fantastisch!!! Laat mn ventje maar komen!!! Zn kamertje is ook met zilveren/grijze accenten dus alles is helemaal bijpassend
Kan me voorstellen dat je super blij bent, dat is nog eens een leuke verrassing! hihi leuk toch om er zo ongelooflijk blij mee te zijn!
Wat een mooie wagen! Echt een super kado! Natuurlijk ben je zo blij als een kind, en nu er lekker steeds naar kijken?
Wauw ik vind hem errrrug mooi! Daar zou ik ook zo blij van worden hoor! Hahaha! Wat een super cadeau!
Thanks dames voor jullie reacties...al had ik natuurlijk niet daarom dit geposted...maar kon het niet in me houden wilde het ff kwijt aan ieeeedereeeeenn hahaha liefs
Hahaha wat een grappig onderwerp!!! Mooie wagen en uit ervaring gesproken; hij is erg fijn! Hier een grijze met witte kap. Ik ben helemaal verlieft geworden op een custom-made kap met roosjes die ik bij ons in het dorp eens heb zien wandelen. Heb hem nog niet gespot maar als hier een meisje bij komt (dat weten we dit keer niet) komt hier een mooie nieuwe roosjes kap in huis. Fijn toch als je ergens blij van kan worden. Straks ben je nog blijer, want je loopt elke dag (of vaak) met een wagen die je helemaal top vind. Hoe leuk (dat snappen alleen sommige vrouwen natuurlijk... haha). Veel plezier ermee!!
Echt heel leuk!! Die is echt mooi! Zo 1 wil ik ook wel! Maar laat je kleintje nog maar even zitten! haha dan kan hij er straks mooi in!