he hoi wij hebben gisteren de kinderwagen op gehaald.. super mooi maar nou had ik een vraagje: waar slaapt je kindje onder in de kinderwagen? ondder dekentjes of dekbedje? of is hier een speciale slaap zak voor te krijgen? en welk voor maat moet je dan hebben? ik was aan het winkelen maar kwam er niet echt uit
Zelfde manier opdekken als een wiegje. Normaal gesproken gewoon laken/dekentje. Toen het echt koud werd heb ik destijds de voetenzak van de bugaboo in de reiswieg gelegd en dat was heerlijk warm voor d'r. Volgens mij krijg je bij sommige kinderwagens een gratis dek(bed)je.
ik wist het ook niet maar ik dacht een wieg dekentje want een gewoon dekbedje voor ledikantje is te groot
Ik heb gewoon een los dekentje in de kinderwagen liggen, dus geen dekbedje en ook geen lakentje erom heen.
wij hebben het standaard quinny-dekentje maar wel met een lakentje en een hoeslaken.. En als het echt koud wordt de hoes erover.
ik heb gewoon een katoenen deken die ik dubbel doe erin. en als t echt enorm koud is een extra fleecedeken of de deken/slaapzak van de maxicosi.
ik maak hem precies zo op als een ledikant je mag in een kinderwagen geloof ik wel een dekbedje gebruiken maar het word wel afgeraden... gewoon een dekentje van de hema die gebruik ik
Voor als het echt koud wordt heb ik zo'n soort zak waar Iman in kan... Cadeau gekregen van een vriendin... Zo lekker warm!
Wij gebruiken het bijgeleverde dekentje van Quinny. En daaronder doe ik zelf een lakentje, die ik ook gebruik voor zijn wiegje.
Wij hebben bij onze mutsy ook gewoon een dekbedje gekregen, maar aangezien de kleine toch met kleertjes aan ligt in de wagen kan je volgens mij ook prima een dekentje halen bij de Hema oid.
Bij mijn kinderwagen zat het denkentje + lakentje er NIET standaard bij, dit kon je echter wel los kopen. Vond het alleen wel erg duur, wij hebben een wagen van One Tree Hill gekocht en die dekensetjes kosten zo 50 euro Ik was dus van plan een 'gewoon' wiegdekentje te kopen maar heb uiteindelijk via Marktplaats een One Tree Hill dekensetje voor in de wagen op de kop getikt voor 16 euro (hele mooie met allemaal geleurde strepen ) Mijn kindje word in Maart geboren en tegen de tijd dat het weer echt koud word kan hij/zij uit de wieg. Ik heb daarom wel de One Tree Hill mummy voetenzak besteld....
Hier ook de Urban Jungle van One Tree Hill. Wij doen er een dekentje van de Hema in. De bijbehorenden dekenset was idd achterlijk duur. Voor in de buggy hebben we wel de voetenzak gekocht, maar daar doen ze een stuk langer mee. Pim
Ik heb het ook nagevraagd en als ze er in gaan slapen moet je dekentje + lakentje gebruiken, maar als je gaat wandelen kun je een dekbedje gebruiken. Ik heb zelf ook een dekbedje bij mijn kinderwagen gekregen, maar van mijn nicht krijg ik een dekentje voor in de kinderwagen. Dikke kus Fennita
Mijn kindje word in april geboren! Dus het betere weer komt er dan aan! Is het dan voldoende om alleen een lakentje (eventueel dubbel gevouwd) te gebruiken met een wat dikker truitje ofzo aan? Heb ook al een fleece-deken zitten denken of is dit te warm?