vriend maar vast binden op bed????

Discussie in 'De lounge' gestart door noukie89, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

mijn vriend heeft deze week lopen slapen wandelen normaal geen probleem maar dit keer wel

hij is naar de douche gegaan en wilde douche of zo
    meneer had de douche stang met pluggen en al uit de muur gerukt:$ de douche kop door midden gebroken:$ en ik heb niks gehoord :(

een dag later hoorde weer gestamel vanuit de douche komen zat ie weer te kutten met de douche(net nieuw)
    dus ik daan zegt uh jaja en is weer in bed gaan liggen:D

slaapwandelt jullie vriend ook ?

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    nee maar ik heb het wel gedaan..dan liep ik door het huis en deed overal de lampen aan en de deuren open.

*huh,zie,, ik heb laatst die lamp gewoon wel zelf aan gedaan !;)*

niet zo fijn!

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

mijn vriendin heeft er heel erg veel last van die heeft zelfs een keertje midden in de nacht de deur van het slot gedraaid sleutels meegenomen en van de gallerij afgedonderd terwijl ze in der nakie over de gallerij liep!!!! ben bang dat je er weinig aan kunt veranderen...

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik weet dat slaap wandellen meestal voortkomt uit iets wat je dwars zit.

mijn broer heeft het gedaan omdat hij iedereen tevreden wilde houden loog hij wel eens (ja het was gezellig/je heel lekker)
    dat zat hem dan zo dwars dat hij ging slaap wandellen.

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat vervelend zeg, hier alleen een dochter die slaapwandeld zo nu en dan.
    Ze was onlangs bij dr broertje in t ledikant geklommen!

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee maar een vriendin wel, ook toen we daar welleens logeerden met uitgaan en het was gewoon eng! De spullen vlogen me om de oren, gordijnen en alles werden van de muur gehaald, barsten in de ramen en een geschreeuw dat ik gewoon verstijfde van angst.... Ik zou het toch in de gaten houden want mijn vriendin kreeg de neiging het raam te willen open zetten (daar zit nu een beveiliging met sleutel op).
    Nu was het achteraf allemaal spanning en stress waardoor ze 's nachts ging spoken.

7. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Heel soms. De laatste keer was dat ik midden in de nacht kabouters naar buiten heb gelaten.

8. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik slaapwandel met periodes heel erg. Soms zo erg dat ik overdags echt helemaal gebroken ben. Wanneer ik weer eens zo'n periode heb leg ik nog wel eens een natte handdoek naast mijn bed en draai ik standaard de slaapkamer deur op slot.

Gelukkig heb ik het nu weer een poosje niet gehad. Was een jaar of 2 terug echt in staat om me aan te melden bij een slaapkliniek omdat ik dus ook dingen van de muur af trek. (incl. spiegels ed.)

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik slaapwandelen geregeld manlief wordt er gek van.. en het gaat altijd over spinnen dus ren geregeld kneiterhard naar beneden (peet vind het knap dat ik tot nu toe heel huids beneden kom zohard dat ik ga :D:D) ik was heel bang dat toen ik hoog zwanger was ik meschien een keer naar beneden zou vallen gelukkig niet gebeurt..

ook ben ik een keer midden in de nacht wakker geworden in mijn kleding kast zat helemaal in het hoekje met de deur dicht peet was zich rot geschrokken :D:D

10. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hahaaha zie je nou wel dat die lamp gewoon goed is :p

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn dochter:

Om 2 uur s'nachts op de salontafel staan dansen met een paraplu in dr hand.. Heb de tv uitgezet en gezegd dat ze naar bed moest, ze reageerde niet eens en liep naar dr bed en liet zich erin vallen en snurkte direct weer verder.

1 keer vond ik dr slapend in dr winterjas op de keukenvloer met een wok onder dr arm.

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hahaha geweldig!

ik weet nog wel dat mijn moeder vertelde dat ik vroeger een keer benede kwam mijn onderbroek naar beneden deed en zo op de bank wou gaan plassen:)

13. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

oh please hou op over slaapwandelen heb hier al zoveel capriolen mee gemaakt..

Manlief die gewoon ineens snachts weg is vervolgens hoor ik van buiten loeiharde muziek, zit meneer rustig in de auto harde muziek te luisteren in zn adamskostuum ahum....

en een keer dat meneer naar zn werk was gereden om 03:00 snachts.hij dacht dat hij moest werken.. Kreeg ik een telefoontje van zn werkgever of ik hem in hemelsnaam wou komen halen. heb dat dus ook gedaan..

Wat ik nu uit voorzorg heb? deur op slot en sleutels op een plaats die hij niet weet.. hahaha en nog loopt hij geregeld snachts door het huis te spoken..

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ohja mn schoonvader heeft het ook!
    die zat een keer naast bed te vissen met de afstandsbediening..ik heb zooo gelachen toen ik dat verhaal hoorde hahaha...
    Ik wel dat ie zn werkkleren aan trok en op de bank verder is gaan slapen... maar dat valt nog mee :)

15. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    ik kwam als kind altijd naar beneden slapen en zei dan altijd ik moet plassen. dan zeiden mijn ouders dan moet je naar de wc gaan. dus dan zei ik niks meer ging naar de wc en naar bed. maar kon het me de volgende dag niet meer herinneren.

toen liam geboren was en nog nachtvoeding kreeg. was ik er van overtuigd dat hij met 2 weken al doorsliep. mijn vriend was het er alleen niet mee eens. elke nacht om 3 uur schijn ik hem de fles gegeven te hebben. herinner me er helemaal niks van. vond het toen wel heel erg eng. wie weet wat er kan gebeuren. kleine laten vallen, fles te heet of noem maar op.

mijn vriend slaapwandelt ook wel eens dan komt hij ineens de woonkamer in zegt hoi zwaait even en gaat weer naar bed. maar zo gaat hij ook elke nacht naar de wc en stormt hij de trap af zonder het licht aan te doen. maar dat weet hij zelf allemaal niet.

praten doen we ook beide in ons slaap. mijn schoonbroertje sliep bij ons en hoorde ons snachts hele gesprekken voeren. we kunnen in ieder geval niet zeggen dat we niet met elkaar praten. maar wat en waarover geen idee:D

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn man is een hele rustige slaper, maar ik daarentegen.... Gelukkig wandel ik al een poosje niet meer, dus ik hoop dat dat zo blijft, maar ik praat, lach en huil wel vreselijk veel. Kan ook hele verhalen ophangen tegen mijn man die daar dan niks van snapt en de volgende ochtend aan me vraagt wat ik bedoelde met 'dat gebazel over chocolade', maar echt; geen idee! :)

Vroeger slaapwandelde ik wel veel: naar beneden lopen, keuken in, beker pakken, melk inschenken, half opdrinken en als mijn moeder dan vroeg of ik niet moest slapen liet ik alles staan en ging weer terug naar bed.
    Ook heb ik regelmatig midden in de nacht mezelf gedoucht en al op de bank aangetroffen omdat ik blijkbaar dacht dat ik moest gaan werken... Ook best een beetje eng als je alleen woont.

Oh, en bedenk me nu dat ik niet al te lang geleden een keer om 1 uur 's nachts mijn zoon uit bed heb gehaald om samen papa wakker te gaan maken.... Oeps :D

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ;):D

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

@mvs dat praten doe ik ook!ik het het wel eens zo erg gehad dat ik zo heb lopen gillen dat vriendlief niet mocht gaan rijden dat vriendlief er zelf eng van werd. de volgende ochtend bleek dat zijn collega die 20 min voor hem aan was gegaan (terwijl vriend altijd om 5 uur begind nu pas om 6 uur) overvallen op de snelweg en ook nog gewond was geraakt!sindsdien vind het het praten erg eng

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Die natte handdoek naast het bed is toch wel een goede tip?

20. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    teken van stress zeggen ze maar je kunt er niet veel zelf aan doen of misschien keer goed praten met hem of er iets dwars zit ofzo

Deel Deze Pagina