Ff een vraagje: Zegt de kleur van het vocht uit je borsten iets over de naderende bevaling? Ik heb al vanaf ongeveer de 20ste week helder vocht uit mijn borsten. Dit was de laatste paar weken meer melkachtig wit geworden, maar vanmorgen viel het me ineens op dat het geelachtig begint te worden..... Is het niet zo dat de eerste melk geelachtig is: en zoja geeft dit dan ook aan dat het er nou echt aan zit te komen? Of is dat normaal de laatste paar weken?
Volgens mij is het gewoon normaal de laatste weken dat je misschien wat lekt uit je borsten en houd het niet specifiek in dat de bevalling nu heel snel gaat komen. De eerste melk die je lichaam produceert is inderdaad gelig van kleur en vrij dik. Dit heet colostrum en bevat veel goede eigenschappen die de baby nodig heeft in het begin. Ik heb ergens halverwege de zwangerschap ook vocht verloren uit 1 borst en toen verder nooit meer...dus volgens mij zegt het niet zo veel. Succes, M
Zegt niks... je lichaam bereidt zich voor op het voeden van een baby maar of dat nu morgen is of over ruim 5 weken daar kan je niks over zeggen.