ik vroeg mij af of er meiden zijn die ervaring hebben met de zwangerschapstesten van sensitest en dan bedoel ik de extra sensitive. daarbij staat dat je 6 dagen voor je nod al kan testen. nou ik dus gedaan vandaag, maar witter dan wit hoor. mijn ei is tussen de 9 en 11 dagen geleden, dus is t dan zo dat als die met die extra sensitive negatief is, ik er vanuit kan gaan dat ik dus echt niet zwanger ben, of is er nog hoop? hoelang na je innesteling is er genoeg hcg aanwezig? ik heb namelijk t gevoel dat ik afgelopen dinsdag de innestleing heb gevoeld: erge krampen en steken en een paar druppels rozeverlies s'avonds en de volgende ochtend een paar druppels bruinverlies. ik was dus benieuwd naar ervaringen of meiden die t beter weten dan ik en dus denken dat t nog kan of dus helemaal niet meer deze maand.
Ik testte zelfs nog eerder positief met de gewone sensitest dan de extra gevoelige. Met kruitvat 2 voor 5 euro zels nog eerder. Ik ben er zeker niet fan en zo gevoelig waren ze bij mij niet. Zolang je nog niet ongesteld bent, is er altijd hoop. Ik zou op je nod of erna nog eens een nieuwe poging wagen en wie weet?
ik testte met een soortgelijke test ( meet al vanaf 10 het HCG) op 7 dpo positief. Maar het ligt aan hoe snel je HCG aanmaakt wanneer het aangetoont wordt.. ik ben een mega testjunk en test bij wijze van spreke al als ik nog ongesteld ben hehehe.. maar het is het meest verstandige om echt pas rond je NOD een test te gaan doen. Hiermee voorkom je dat je posi test en dan alsnog gewoon op NOD ongi wordt ( en dan roept waaaardeloze testen want ze zijn vals positief) en ook de kans op teleurstelling is kleiner. Dus zoals Trees zegt nieuwe poging op NOD
Ik testte met de sensitest vier dagen voor mijn NOD positief, en naarmate ik dichter en over mijn NOD kwam werd de streep alsmaar donkerder.