Wat een gedoe

Discussie in 'Over deze site' gestart door Anais, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi
    ik vind de site mooi gedaan enzo daar niet van maar wauw zoveel veranderingen na elkaar ik weet niet meer goed hoe of wat en waar ect...

ik heb nu drie kwartiers mezelf proberen inteloggen
    eerst gewoon proberen dan doen alsof je wachtwoord vergeten is dan die mail aanklikken dan ging dat niet zoals het hoorde want je moest je eerst inloggen dus klopte niet dus opnieuw gedaan een paar keer en toen lukte het wel dan wou ik men berichten zien die ik gezet heb in topics die vindt ik niet en denk dat ze er niet meer zijn dus dat is kwijt en gewoon ik ben echt de weg kwijt hier,ik begon iets of wat te wennen aan de site na de verandering en nu weer dit en heel eerlijk vondt ik de site voor de eerste verbouwing (die hier niet op lijkt bedoel ik)makkelijker en beter,voor mij persoonlijk dan maar dat kan zijn omdat ik die gewoon lang gewend was.

Offin dus dit is een mooie site,veelwerk in gestoken proficiat maar moest dit gewoon zeggen na dat gedoe juist :D

groetjes
    xxxxxxx

2. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik ben het helemaal met Anais eens. Ook ik was het eindelijk gewend en pats boem alles verandert. Ik vond het heel jammer omdat ik afgelopen zaterdag was uitgerekend. Ik heb mijn banner niet kunnen zien, snik. Nu heb ik niet meer de puf om alles weer opnieuw te ontdekken. Dus veel succes met alles en bedankt dat ik even mocht klagen.

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dames, het is gewoon wennen volgens mij. Een nieuwe site is altijd lastig, maar ik snap heel goed waarom de beheerders het hebben gedaan. De oude site was veel trager en (stiekem) lastiger in het gebruik.

Ik vergelijk het altijd met mijn fiets. Daarvan staat het stuur scheef. Als ik op iemand anders' fiets rijd, vind ik die altijd irritant :p Maar eigenlijk is het wel beter en zou het ook beter zijn als ik mijn eigen stuur recht zette. Ehm.... Snappen jullie t nog? Het is heel jammer dat we 2 keer in korte tijd hebben moeten verhuizen, maar dat is juist omdat ze geprobeerd hebben alles zoveel mogelijk bij het oude te laten. Alleen tsja, dat bleek toch niet goed te werken dus vandaar.

Sorry als ik belerend overkom, maar ik vind het zo sneu voor de beheerders. Die doen zo hun best...

(neemt niet weg dat ik ook verbeterpuntjes heb, maar goed... Ik denk dat die in de loop van de tijd allemaal aangepakt gaan worden!)

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Enneh... Klagen mag natuurlijk :D

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik vind de oude site absoluut niet slecht.

Sterker nog, sinds deze nieuwe site de lucht is ingegaan heb ik het gevoel alsof die oude gezelligheid een beetje ontbreekt...
    Of ligt het aan mij? :)

(wat ik wel enormmm hinderlijk vind is dat je na een paar minuten non-actief er meteen uitgegooid wordt... vaak heb ik dat niet eens door. Tik dan een heel bericht, wil die posten, maar lukt dan niet en moet me dan weer inloggen)

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nou ben het helemaal eens met jullie, wat een gedoe zeg! Hoop nu toch echt dat het allemaal klaar en af is. Ik ga morgen voor de zoveelste keer m'n foto's e.d er weer opzetten en dan vind ik het wel goed geweest...tis dat de site en mensen zo leuk zijn anders was ik er allang mee gestopt.
    En inderdaad zoals Assi zegt, de 'oude' gezelligheid lijkt weg, ik ben hier sinds de nieuwe site er is ook een stuk minder te vinden omdat ik het heel erg wennen vind, minder makkelijk en minder overzichtelijker, dat vind ik heel erg jammer.
    Sorry voor de mensen die hier zo hard voor hebben gewerkt maar ik vind het (nog) geen verbetering.

Groetjes, sterre.

7. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    ja dat was ik vergeten ja
    het lijkt of er nu minder mensen komen want vroeger leek er echt post na post te komen echt niet normaal en nu zitten er soms echt uren tussen.Oke dit valt mij op omdat ik dit gewoon heel opvallend vondt ervoor hoeveel mensen er wel niet poste en nu...nog veel hoor maar toch anders.

en ook bv hadden we bij de oude site en groep samen en nu lijkt het op de nieuwe site ineens doodstil te zijn voor ons,in het begin kwamen er og wat gesprekjes maar niet meer zoveel en sinds een maand echt niks....doodstil.was zo een leuke groep,vraag me af hoe dat komt.

maar idd bravo het is een mooie site en veel info enzo dus daar niet van.
    xxxxx

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij zien juist het aantal online mensen enorm stijgen!
    Wennen meiden..echt!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Iedereen wist dat geplaatste berichten niet meegingen, dat verklaard wel een beetje de radiostilte van afgelopen maand denk ik.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik vind het uiterlijk best mooi, maar de indeling of volgorde van berichten erg lastig. Volgens mij is Jan daar mee bezig. Als dat niet verandert denk ik dat ik er ook een stuk minder zal zijn.

Verder denk ik dat het wel veel mensen heeft gekost deze verhuizingen.

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou... gezien het record aantal bezoekers vandaag zal dat wel meevallen denk ik zo ;)

En die volgorde van de berichten: daar wordt aan gewerkt! Beetje geduld dames... het kan niet allemaal met een vingerknip.

Groetjes,
    Josien

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Met de indeling gaat Jan nog bezig.

Verder zijn wij als moderators heel erg blij, dat we vanavond zo'n hoog record aan bezoekersaantallen hebben. We hopen dat iedereen veel blijft komen!

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Tegelijk Josien!:p

14. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    #14 loetje, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
    Het uiterlijk vind ik ook erg mooi, heel chique met die kleuren en bloemetjes..Vele malen beter dan het "oude nieuwe" forum;)

En de volgorde van de topics zal vast wel veranderen, dat gebeurde de vorige keer ook pas wat later....Nu staat het onderdeel voeding, flesvoeding en borstvoeding bijvoorbeeld nog uit elkaar, maar dat zijn toch puntjes waar nog aan gewerkt wordt?

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ja, daar wordt aan gewerkt!:)

16. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Hihi, zie nu pas de bovenstaande reacties:D Dussss, we worden gerust op onze wenken bedient, alleen is geduld een schone zaak..

Maar verder echt top deze site hoor, heb d'r weer helemaal zin in na de vorige layout, die vond ik echt verschrikkelijk;)

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik denk dat ik hier wel aan kan wennen.
    De vorige nieuwe site vond ik eerst ook erg wennen, maar na een week ofzo wist ik al niet meer beter en vond ik 'm veel mooier dan de oude. Dus ik ga er vanuit dat dat nu weer 't geval is.

Maar wat er gezegd werd over de gezelligheid kan ik me ook wel in vinden. Ik heb ook echt het idee dat er minder mensen posten. Misschien zijn ze wel online, maar lezen ze meer ofzo. Achja, dat komt vast ook wel weer goed als iedereen weer een beetje gewend is.

Iig, bedankt! :)

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Iedereen moet zijn draai weer even vinden, wij net zo goed hoor!

19. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi
    ik bedoelde meer dat de ietsje oudere site die hier op lijkt precies zijn' klanten 'even kwijt was omdat bij topics die ik volgde het ineens muisstil was :)
    maar idd ik zag daarstraks ook ineens heel veel topics openen :D dus veel volk :D

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Doen we deze dicht ;)
    Bij nieuwe vragen gewoon een nieuwe openen.
    Elmo

Deel Deze Pagina