Het is weer tijd om mijn haar te verven... Maar ik heb geen idee welke kleur dit keer.. Heb al een hoop gehad.... Wie heeft er een goed idee? Foto is niet geweldig.. Snel genomen
ik ben geen kapper maar jij hebt een gezicht wat goed staat met donker maar ook met blond dus aan mij heb je niet veel
Goh, geen idee! Ik ga binnenkort voor rood (allereerste keer ) ben zelf midden/donker blond. Hoe fel of donker het gaat zijn heb ik ook echt geen idee van! Weet niet wat mooi zal zijn En geef je kapper carte blanche? Lijkt me ook wel wat!!
Klopt het dat ik zie dat je (oneerbiedig gezegd) een beetje een rood gezicht hebt? Dan zou ikzelf de 'warme' tinten vermijden en donker asblond of iets dergelijks doen. Maar ik ben geen kapster, dus misschien zie ik het helemaal verkeerd. Off topic: gezien je onderschrift had ik me je heel anders voorgesteld
Goudblond zat ik ook aan te denken.. Of goudbruin met lowlights... Deze kleur is wel mooi.. Heb hem nu alleen al voor de 2e keer..
Haha.... Mijn broers zeggen dat ik denk dat ik picasso ben Maar de meeste gelovigen uit mijn omgeving poederen er ook lustig op los hoor.
Ik zou geen rood verven, want later krijg je rood moeilijk uit je haar. Ik heb nu bruin met rood gloed. Ik ga in de zomer mijn haar lichter ( goudblond) verven.. Ik zeg goud of middenblond voor jou..
Ik heb juist roodtinten in mijn gezicht en van mezelf asblond en moet juist echt een rode tint pakken voor mijn gezicht op te laten leven zeg maar. Ik heb ooit in het verleden de kapper laten kiezen (was licht asblond) die maakte het donkerrood (mahonie achtig) en ik moest even 2 keer kijken maar iedereen zei meteen dat het veel beter stond dan mijn eigen kleur, veel sprekender zeg maar.. Rood is er wel lastig uit te halen inderdaad dus wat dat betreft moet je wel zeker weten hihi
Op de foto te zien heb je een lichte huid dus ik zal voor een warme kleur gaan, zoals genoemd is! Succes.
even een voorbeeld, wel een beetje wazig want zijn met de telefoon gemaakt hihi Soms vind ik zo'n paars tint ook wel mooi maar past niet bij iedereen, bij mij denk ik dat het niet zo mooi is..