dank jullie wel dames.ik heb echt veel aan jullie info gehad.maar we heben em toch ,behangen in babyblauw en heel licht geel.en de resultat is echt .we hebben de onderkant blauw en de bovenkant geel . en de meubeltjes hebben we ook al binnen gekregen.beuken kleur en het is echt een heel mooi kamer geworden. aleen nu de acc .weet niet zo goed wat ik bij die kleuren kan combineren . dus dames tell me pleas.
ilonas wat een prachtig kamertje! heeel mooi! wij zijn nog bezig, maar de muur heb ik wit gehouden, en daaroverheen zandkleurige vierkanten. alles is verder heel rustig, creme, wit en zandtinten.
Wij hebben de kamer van Vince appeltjesgroen met licht oranje (de muren dan) de vloer is beuken en de meubeltjes zijn beuken met wit en melkglas.Voor de ass heb ik lime/turquase/oranje gebruikt. Groetjes Claudia
Wij hebben de muren lelie wit geschilderd met op een muur verticale strepen in de kleuren oranje, licht lime, zacht blauw en diep rood geschilderd met wel steeds een witte tussenruimte. De accessoires doen we ook in deze kleurtjes. De meubeltjes zijn net van het wit af. Ons bedje is wel heel speciaal, mijn schoonmoeder heeft er als baby nog in geslapen! Leuk om te lezen wat iedereen zoal met de babykamer doet!
Ik heb nijntje behang, creme kleuring met een beetje bruin zilverachtig. en de deuren zijn beige/creme. heel mooi