Ik zie in heel veel en dan ook echt HEEL VEEL albums toch wel dezelfde kleuren naar voren komen. Wij gaan niet zoveel aan de kinderkamer doen, dus die blijft wit met lila.. Welke kleuren gebruik jij in de kamer?
Wij heben nu paars met lila maar we gaan er paars met wit van maken en als extra kleur zilver of oranje. Hangt er vanaf wat het wordt.
Wij gaan voor 1 wand streepjes: oranje, lime en beige en 2 wanden licht oranje en dan houden we nog een schuine wand over waar het raam ook in zit...daar zijn we nog niet helemaal uit... Onze meubeltjes zijn gebroken wit, dus volgens mij wel een mooi geheel! En we weten niet (en willen niet weten) wat het gaat worden dus dit kan voor een jongetje en voor een meisje!
Iman's kamer heeft als basiskleur wit met houtkleur... Accenten in limegroen en aquablauw... (en ja we wisten al dat het een meisje werd )
Rayan's kamer is wit met lime groen. maar ik ben niet helemaal tevreden, ik ga 1 muur lime groen verven.
appeltjes groen en oranje, de thema is pooh classic zie mijn album. Maar die zal jij wel ingekeken hebben hihi We gaan binnenkort weg hier en dan is sem zijn pooh kamer kwijt. Maar ik ben van plan om zijn kamertje in het nieuwe huis net zo te doen als in zijn oude slaapkamertje. Maar ik ben nog zo veranderlijk als de nacht dus het kan nog dat het weer totaal iets ander wordt
Wij hebben de muren wit, waarvan 1 muur in azuurblauw. Wit laminaat op de vloer en witte meubeltjes. Op de vloer komt een quilt te liggen met verschillende stofjes met bloemetjes. Aan het plafond hangt een kroonluchter. Op de azuurblauwe muur komt een mooie witte tekst. 1 muur hangen drie kistjes die ik heb bekleed met zuurstokroze stof, waarin knuffeltjes komen te hangen. Onder de kistjes kapstokjes voor omslagdoek, kleerstjes etc.. Ben er enorm trots op....het is zo'n mooi kamertje..zucht....
uhm tja... wij weten wat het word.... en toen we het nog niet wisten zijn we al begonnen... we hebben de muren WIT met over alle muren 1 brede streep aquablauw en daarop weer glitters geverfd... dit omlijnt met een zilverlintje... om de vloer ligt laminaat de meubels zjin wit met hout.... Verder zijn de assecoires aqua met .... !
wij zijn nog niet eens begonnen maar we denken oranje rood roze limoen aqau, maar jah eerst de gang en tuinkamer afmaken.....
Wij hebben gekozen voor een witte muur en een blauwe muur (aqua). Verder dan accessoires ook in wit/blauw. We weten overigens nog niet of het een jongetje of een meisje wordt....
wenge laminaat op de vloer, 1 muur met grote retrobloemen en de andere muren geel/groen... We zijn verhuisd nadat Nikki geboren is dus konden nu een echte meidenkamer maken die bij lange na nog niet af is
Wij houden het ook neutraal en dan met rode accessoires enzo...als de baby er niet te veel van schrikt....ha ha.. M
onze kamer is oranje. beetje gelig oranje. super fris zoals het eruit ziet. de meubeltjes zijn van grenen
Wij hebben zwart wit behang (bloemen) gecombineerd met lime groen ... en wat zwarte accessoires zoals lamp en waarschijnlijk het rolgordijn. Foto in mijn album is van onze oude woning.