Niets bijzonders eigenlijk, ze gaan nooit in de vaatwasser en in de magnetron, alleen in de sterillisator.. Het opvallende is wel dat ik drie paarse heb gehad en die zijn allemaal kapot.. de enige die nog heel is, is een groene.. Maandag-morgen-modelletjes denk ik de streepjes enz vervagen bij ons trouwens niet..
Wat vreemd dat jullie flessen kapot gaan! Ik heb voor Valerie ruim een jaar difrax flessen gebruikt en die zijn nooit stuk gegaan! Komt het misschien door de vaatwasser?
Bij mijn zijn idd ook de lettertjes vervaagd, maar ik kan het op zich nog wel zien. Zit te twijfelen of ik nu nog nieuwe moet kopen, weet niet hoe lang ik ze nog ga gebruiken.
geen vervaagde letters. maar het schroefdraad van de fles was gewoon gescheurd / gebroken / geef het een naam. had 2 flessen, allebei blauw, een 170ml en 1 250ml. de 250ml was nieuwer (en dus minder vaak gebruikt), maar wel kapot dus. Heb hem bij een HEEL KLANTVRIENDELIJKE (steek die maar in je r**t, difrax) drogist mogen omruilen. Heb nu een groene. en wat ik er mee doe? Altijd op de hand wassen Nooit in de vaatwasser Opwarmen in de magnetron Dagelijks steriliseren in de magnetron Nooit laten vallen
ik heb ze van de week allemaal weggegooid, ik zoek een alternatief. ik had eerst veel scheuren in de flessen, maar omdat onze zoon alles vacuum zoog heb ik toch nieuwe gekocht en nu lekken ze zo erg dat de hele fles in een keer leegloop. Naar 2x deze week heb ik de kliko gepakt en alles in de container. Tja en nu een alternatief..... iemand goede tips?
Mijn dochter dronk altijd uit de difrax flessen. Maar door het bpa en de prijs ga ik nu starten met nuby. Veeel goedkoper, ook bpa vrij en goede ventilatie. Hopelijk drinkt hij er goed uit. Heb ze bij mijn dochter nooit geprobeerd.
Haha als ik het zo lees is het niet gek dat het de meest verkochte is... Als ze steeds kapot gaan Voor de duur van 1 anderen fles schijn je al 3 difrax flessen nodig te hebben geloof ik .
Hoe meer verkocht, hoe meer klachten in verhouding.... Hier geen problemen met de difrax, niet gebroken, geen vervaging, maar gaan ook zelden de vaatwasser in én worden niet in de magnetron gesteriliseerd. Wij hebben 1 groene, 1 blauwe thuis en 1 witte bpa vrije op het kdv staan Hoe lang kun je een fles eigenlijk gebruiken voordat je hem moet vervangen? Zit er een levensduur aan?
ja dat klopt! mijn vriendin heeft nooit flessenkapot en ik altijd, dacht eerst nog dat het aan mij lag. Maar aan mij verdienen ze niks meer Ik heb denk ik al zeker 20 flessen versleten, daarvan nu 4 weggegooid die niet kapot waren, maar om dat ik het zat was dat de melk totaal of ons en de bank enz ging omdat hij weer een keer vacuum zoog. gr brenda
uhm, brenda. heb je dan wel eens het gaatje in het ventiel doorgeprikt? (bijv met een sateprikker of tandenstoker) meestal is dat het euvel bij toch vaccuum zuigende sflessen.
hmm ik heb echt nooit problemen met mijn difrax flessen en ik heb dan ook echt een hele verzameling (stuk of 8). Ze worden hier op de hand gewassen, gaan niet in de magnetron of flessenwarmer (ik gebruik warm kraanwater). Maar ze donderen hier regelmatig van de trap . Ze zuigen nooit vacuum en de letters vervagen niet. Doe ik iets verkeerd? Ik vind bijvoorbeeld de Avent VRESELIJKE flessen.
De UltraS flessen hebben het logo inderdaad, maar de nieuwe S-flessen zonder BPA hebben dit logo ook. Het verschil is duidelijk te zien aan de verpakking (de nieuwe flessen zitten in de normale Difrax gele verpakking) en de flessen zijn in de leuke Difrax kleuren verkrijgbaar, geen wit. Ieder jaar hebben we een nieuwe collectie. De kleuren voor 2011 zijn best harde kleuren. (vanaf volgende week op de webshop te zien). Over de maataanduiding, vreemd, neem hierover even contact op met onze klantenservice: nicolette@difrax.com (maak even een foto van je fles en mail deze naar haar). Zij kan je daarmee helpen. groetjes Susan
Dat is vervelend om te horen! Wij nemen iedere klacht heel serieus, vind het dan ook vervelend dat jij nooit een reactie hebt gehad. Zou je jouw vraag willen sturen naar mij? susan@difrax.com dan zorg ik er persoonlijk voor dat je een antwoord krijgt Groetjes Susan
De brede S-fles (310 ml) is nog niet verkrijgbaar zonder BPA. Alleen de UltraS, maar niet de 'goedkopere' versie. Zodra deze verkrijgbaar is, zal dit aangekondigd worden op de website. groetjes Susan
Ik ga ervan uit dat je gewoon een antwoord krijgt, mocht dit te laat zijn, stuur je mail dan even door naar mij (susan@difrax.com ) Dan zorg ik ervoor dat je zeker een antwoord krijgt! groetjes Susan
Vervelend dat je flessen scheuren, dat is zeker niet de bedoeling! We hebben 1 zending gehad waarbij onze leverancier te weinig grondstoffen heeft gebruikt waardoor deze kunnen scheuren. Als ik jouw verhaal lees, had jij net de pech dat jouw flessen uit deze zending kwamen. Maak een foto van je flessen en mail deze naar nicolette@difrax.com Je krijgt nieuwe flessen van haar die zeker NIET scheuren En een knuffel voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak! Groetjes Susan van Haren, Difrax
De Difrax flessen kan je gebruiken zolang die niet door gebruik kapot zijn gegaan. Bij wijze van spreken kunnen de flessen zonder problemen jaren meegaan. Belangrijk is wel dat de flessenspenen elke zes weken vernieuwd worden! Als je de fles voor je volgende baby wilt gaan gebruiken, is dat geen probleem. Kook de fles even goed uit en doe er nieuwe flessenspenen op. Groetjes Susan van Haren, Difrax
en als je flessen niet meer hebt? (ze liggen hier namelijk al in de kliko en voor de laatste heb ik een andere gehad bij de winkel waar ik hem gekocht had omdat ik na twee kapotte inmiddels de bonnetjes bewaar van de flessen.... ik heb vrijdag een mail gestuurd via de website, weet niet of jullie binnen een bepaalde periode reageren?