Susan, hebben jullie ook nog flessen met een rateldop? (hoge dop met balletjes erin) die vond mijn zoon zo leuk, maar nu kan ik ze al een tijdje niet meer vinden.
Stuur even je vraag door naar mij, dan ga ik erachteraan. susan@difrax.com Het is momenteel erg druk op de klantenservice vanwege onderbezetting, vandaar dat het soms wat langer kan duren voordat je een antwoord krijgt. Groetjes Susan
ik heb mijn klacht ook gemaild. Ben benieuwd of ze er wat mee doen. Wel jammer dat ik net alles had weggegooid. Maar goed. wie weet! Misschien kunnen ze voor de andere moeders wat betekenen.
Ik had al een mail terug met allerlei vragen, gelukkig had ik nog een foto van een kapotte fles.. Ik wacht weer op antwoord..
Hi dames! De S-fles 170 ml is vanaf vandaag op de webshop verkrijgbaar zonder BPA: Flessen - Difrax groetjes
Wij hebben gisteren een pakketje gekregen. 2 nieuwe flessen erin en een knuffel. Eerlijk is eerlijk, hele nette snelle service. Mijn man grapte dat we zoveel flessen hadden afgenomen dat we deze ook wel betaald hebben, maar ze hadden het niet hoeven doen en ik waardeer het gebaar. Sander was gelijk blij ze te zien, dit waren altijd zijn melkfles smorgens en savonds. Mijn man keek me aan en zei, durven we ze weer te gebruiken? We hebben niet zo veel zin om alles weer schoon te moeten maken. Maar we hebben de flessen bekeken en ze lijken sterker! Dus we nemen de gok. Wel met de insteek als er wat mee gebeurd, container in en komen nooit meer in huis. (hadden we eigelijk al 2 weken terug gezegd). Maar we geven het nog een kans. Als de klantenservice meelees. Hartelijk dank! groeten, Brenda
Hi Brenda! Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met de oplossing vanuit ons. Bedankt dat je dit positieve bericht hier op het forum wilde plaatsen. Veel plezier met het gebruik van de flessen! Mocht je een vraag hebben over de flessen of over andere Difrax producten schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Groetjes Susan, Difrax
Misschien is dit al eerder gezegd hoor, heb niet alles nagelezen, maar ik heb vorige week een Difrax s fles gekocht bij de babydump, de gekleurde versie, en ik kijk net ff op de achterkant, maar daar staat inderdaad dat deze ook gewoon BPA vrij zijn!!! En bij de babydump ook nog eens een heel stuk goedkoper!!!
Dat kan niet, dat is een fout op de site van Babydump. Ik kan je met zekerheid zeggen dat deze niet BPA vrij zijn. Groetjes Susan, Difrax
dacht ik al dat het fout was, heb ze ook maar niet besteld denk dat ze 1 standaard tekst voor bij alle difraxflessen hebben
uhm, vraag aan de expert: heb nu een harde tuit beker anti lek gekocht. hoe weet ik nu of het ventiel op fast of slow staat? ik word niet echt veel wijzer van de omschrijving op difrax.nl Twee standen ventiel antilek tuitbeker. Open het ventiel en draai het gekleurde plaatje om een andere flow (snelheid) in te stellen. De ingestelde flow is zichtbaar door een opening in het deksel. Demonteer het ventiel na gebruik en spoel deze en de beker meteen goed schoon onder de kraan. als ik het ventiel open heb, zoals op t plaatje: en ik lees van bovenaf 'slow', staat ie dan op slow, of juist op fast? (PS, nog niets van jullie mogen ontvangen )
Huh? Nu snap nik het niet meer.... ik heb een groene (dus gekleurde!!) fles gekocht bij de babaydump, en daar staat toch echt het BPA-vrije logo op!!!!