kleuren-Difrax flessen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Miffy77, 29 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    dat kan wel hoor, maar ik wil alleen een grote brede fles van 310 cc,
    die is nog niet verkrijgbaar in BPA-vrij :)

2. Susan van Haren

4 feb 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ventiel heeft die de stand die je ziet. Dus in jouw geval zag je slow, dus dan staat ie idd op slow. We gaan het even wat duidelijker op de site zetten :)

Niks ontvangen? Mijn collega was er wel mee bezig, ik ga erachter aan!

groetjes Susan, Difrax

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank voor de toelichting! Dan stond hij vanmiddag 'verkeerd' bij zijn diksapje (op fast nl). :)

4. beppiebaldee

13 feb 2011
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    #64 beppiebaldee, 14 feb 2011
    Laatst bewerkt: 14 feb 2011
    Wat een pech meiden, hier een tevreden difrax klant, heb er 4 waarvan ik er 3 al 4,5 (!!!!) jaar gebruik. (Mijn zoon van 4 ontbijt met een papfles of helemaal niet, ik weet het, klinkt absurd...) ze gaan allemaal de vaatwasser in en de sterilisator, geen vervaagde streepjes, geen scheuren, niks. Ik heb 1 groene en 3 blauwe (3 verschillende kleurtjes blauw overigens) ze zijn wel dat smalle model, met die brede hadden wij steeds lekproblemen. Jammer dat ik hier lees dat ze eruit gaan zeg, nu er een meid op komst is had ik me er zo op verheugd om roze en paars te kopen;)

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#65 wonderteam, 15 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2011
    @ Susan, Nou dan heb ik zeker pech gehad met Nicolette. Ik heb destijds bij mijn zoon 2 kapotte flessen gehad ( maataanduiding volledig weg, kon ik zo met mijn hand eraf vegen) Ik heb vervolgens gemaild naar Difrax. Ik kreeg mail terug van Nicolette ,dat ik maar terug moest gaan met de flessen naar de drogist, want daar kwam wel een vertegenwoordiger en dan kreeg ik nieuwe. Helaas kwam er in de betreffende winkel geen vertegenwoordiger en dit heb ik ook terug gemaild. Helaas nooit meer wat van Nicolette gehoord. SLECHTE ZAAK. flessen heb ik uiteindelijk weggegooid.

Ook bij mijn dochter had ik nu een gescheurde fles. Na de vorige waardeloze afhandeling heb ik mij de moeite bespaard om weer te mailen en de fles gelijk weggegooid. Ik heb nu nog 1 fles van difrax, als die kapot gaat kap ik ermee.

Moet zeggen ,nu ik zo lees dat klachten wel degelijk goed afgehandeld kunnen worden ,ik des te meer teleurgesteld ben hoe het destijds ging bij difrax ( nicolette) en hoe mijn klacht toen is afgehandeld.

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Overigens vind ik de nieuwe kleurtjes er super uitzien!

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik was ook altijd heel tevreden met mijn difrax flessen voor mijn dochtertje, maar heb deze een tijd geleden weg moeten gooien omdat ze gewoon op waren. Dus een stel nieuwe gekocht maar over deze ben ik minder tevreden. Ze lekken nl enorm! Zowel aan de onderkant als aan de bovenkant, zeg maar onder de dop.
    Heel irritant! Mijn baby krijgt nu iedere keer een scheut melk over zich heen. Wat kan dit zijn? De dop zelf zit er gewoon strak op en de onderkant ook.

8. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    waar lees je dat? de pastelkleurtjes gaan er uit. maken plaats voor fellere kleurtjes.

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    'wiedergutmachingsknuffel' ontvangen :)

10. beppiebaldee

13 feb 2011
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik ben toch weer in de war, wie helpt mij; op de difrax site staat bij de s- fles 170 ml. bpa vrij, bij de 250 ml. staat dat niet. Op de baby dump site staat bij in het overzicht met alle flessen alleen bij de ultra flessen bpa vrij logo, bij de 250 ml s-fles staat dat logo niet mààr als je de s-fles 250 ml aanklikt, staat bij de info dat deze 100% bpa vrij is. Is de gewone s-fles van 250 ml nou wel of niet bpavrij??? Alvast bedankt voor de hulp. Groetjes Claire

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    250ml fles is zeker bpavrij verkrijgbaar. let op logo op de verpakking, er zijn helaas ook nog wat bpabevattende flesjes in omloop (oude voorraad bij winkeliers)

12. beppiebaldee

13 feb 2011
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai dj momo,
    Dankjewel voor je reactie, weet jij of die op de difrax site bpa vrij zijn?
    Groetjes Claire

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    vlgs mij schreef de mevr van difrax dat nu alleen de kleine nog bpa vrij is. (pssst, bij de babydump zijn/waren ze een stuk goedkoper!)

Deel Deze Pagina