Zwemparadijs voor babys

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door adi, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Hallo allemaal,

wij zijn komende twee weken lekker vrij, en aangezien we hebben besloten dat we echte vakantie dit jaar overslaan, willen we lekker dagjes weggaan met de kids.

Als het weer wat milder wordt willen we ook een dagje naar de dierentuin en zo, maar met deze hitte denken we meer aan een zwembad.

Wie weet waar een leuk zwemparadijs is die ook geschikt is voor babys?
    Of ook met buitenzwembaden, een grasveldje, lekker veel schaduw (bomen)?

O ja, als jullie nog meer leuke tips hebben voor een dagje weg met 3 bijna-dreumessen ben ik zeer dankbaar :).. (is er ook iets van een overdekte speelplaats die geschikt is voor kruipende kindjes???)

Wij wonen in de buurt van Den Bosch, dus ook niet te gek ver daarvandaan..

Hartstikke bedankt!! Via google word ik niet veel wijzer namelijk :)

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik denk dat het voor zulke jonge kindjes nergens nog echt leuk is. een zwemparadijs heeft vaak maar 1 pierenbadje en box of 2. een overdekte speeltuin is ook meer voor niet kruipende kindjes denk ik. ik ben benieuwd wat voor ideeén er tevoorschijn gaan komen.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, een goede binnenspeeltuin (ballorig hier in de buurt, maar mogelijk ook bij jou) vind ik op zich wel leuk, ook als de kleintjes kunnen zwemmen, maar met dit weer, zijn die vaak ook gesloten geloof ik. En kun je beter wat buiten doen.

sorry... voor met dit weer.. moeilijk.

5. adi

adi Niet meer actief

Dankje, een handige site.. maar de meeste dingen zijn voor wat grotere kindjes. Het lastige is om iets te vinden waar ook wat voor babys is geregeld.

Yinte, dat probleem ondervind ik nu ook. Ik weet dat in Centerparks Aquamundo-familiebaden aanwezig zijn, en dat daar veel babyfasciliteiten zijn. Dus daar gaan we ook een dagje heen, maar voor de rest kan ik niks verzinnen

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Vlakbij Groningen zit Nienoord, dat is een groot buitenspeel park, en ze hebben er een leuk overdekt en buitenzwembad bij.
    Zoiets zou echt ideaal zijn, alleen zit het helaas voor jullie veel te ver weg.

Misschien bospadhoeve? Ligt tussen Roosendaal en Breda.
    Heeft een leuk zwembad en er is een grote speeltuin

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Splesj in hoeven? Al denk ik dat het voor zulke kleintjes nog niet echt leuk is....

8. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    nee is echt op pubers en schoolkinderen gericht

9. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Centerparks Heijderbos in Heijen, kun je erg lekker zwemmen (binnen en buiten), en er is een grasveld buiten met redelijk wat bomen!! Er zijn altijd redelijk wat ouders met kleintjes daar te vinden. Leuk kinderspeelbadje erbij.

10. adi

adi Niet meer actief

Dank je! Deze klinkt echt leuk!

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik vind sportion in Den Bosch ook erg leuk, maar is wel een binnen zwembad. De warande in Oosterhout was ook altijd erg leuk, maar ik ben er in geen jaren meer geweest, ik heb geen idee of het nog leuk is.

12. adi

adi Niet meer actief

Weet je of ze daar (in Den Bosch) ook fasciliteiten voor babys hebben?

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja is echt leuk voor kleintjes! Heel warm water in de turtle baai met schildpadjes. Een glijbaantje, sproeier en heel ondiep water. Heerlijk. We komen er ook regelmatig met dochter die de turtle baai ook erg leuk vindt, maar ze gaat ook in het ondiepe/diepe bad door de grot heen. Verder hebben ze er boxen, kinderstoeltjes, bandjes (want die zijn verplicht). Familiekleedhokjes met aankleedtafel.

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bosbad Hoeven (is hetzelfde als Splesj) zat ik ook aan te denken, nog nooit geweest, maar schijnt leuk te zijn, maar ook vooral voor oudere kinderen denk ik, maar zou je even moeten kijken op google. Oh zie net de reactie van yinte, die zal het ook wel weten ;)

Ik vind zwembad de Stok hier wel leuk, ook een lekker groot grasveld waar ze lekker rond kunnen kruipen. Als je achterin gaat zitten zijn er wat bosjes en kan je volgens mij wel goed in de schaduw zitten. Of een parasol pakken/meenemen of zo´n half tentje. Alleen het water buiten is best koud, ik vind het goed te doen, maar Eva niet ;), die wilde helaas voor mij alleen maar binnen zwemmen.

15. adi

adi Niet meer actief

joehoeeee thnx, hier gaan we dus heen !!!! :D

16. adi

adi Niet meer actief

En waar is dat Snoopy???:D

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Roosendaal!

18. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn dochter komt net thuis die gaan met school naar splesh dinsdag ;)

19. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    meen je dat serieus snoopy dat je het een leuk bad vind?ik vind het een aanfluiting van hier tot tokio de nieuwe stok. er is wel veeeeeeeeeeeeel plek om op het gras te kruipen dat klopt. ;)
    ( maar geen beschutting tegen de zon dan )

20. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Kunnen jullie met drie kindjes op de fiets?
    Picknickmand mee, onderweg een buitenspeeltuintje bezoeken (zo'n gewone), steeds ergens even stoppen... ? Als t maar ontspannen is toch?

Deel Deze Pagina