Zelf verjaardagstaart maken

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirella28, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Hallo

Binnenkort zijn mijn dochters jarig en nou was ik vorig jaar ruim 35 euries kwijt voor een finding nemo taart bij bakker klootwijk, volgens mij gingen er toen 20 punten uit.

Nu wil ik het dit jaar anders doen. Ik zag bij een vriendin dat zij zelf een taart had gemaakt met een hele mooie zeemeermin van marsepein erop, ik was heel erg onder de indruk! Lijkt me ook wel leuk om zoiets te maken.

Zou het moeilijk zijn?

Voordat ik het recept ga vragen aan die vriendin; hebben jullie soms een succesrecept voor een kinderverjaardagstaart? Of advies?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

bij clubs is een topic van vrouwen die zelf taarten maken geloof ik

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ja dat is moeilijk. Als je het nog nooit hebt gedaan zou ik me niet meteen aan zoiets belangrijks wagen als een verjaardagstaart. Het vergt echt wel wat oefening om je taart goed te bakken, goed af te smeren en ook nog eens strak te bekleden met fondant of marsepein. Het is wel erg leuk om te doen trouwens.

4. Maia

Maia Niet meer actief

ik ben het niet helemaal met majel eens. Het kost wat oefening maar extreem moeilijk is het niet hoor!

inderdaad, bij algemene clubs hebben we een clubje, kom er gezellig bij :D

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ehh, ik heb geen verstand van taarten enzo maar ik breek even in.

Zag vandaag marsepein bij Ikea in barendrecht supergoedkoop van die grote staven ( iets van 20x 5x 3 ofzo) die je zelf nog kan kleuren. Waren 2 voor 4 euro.

6. Maia

Maia Niet meer actief

maar die zijn niet echt prettig om je taart mee te bekleden. Kan wel maar met moeite.

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    sorry hihi:)
    was goed bedoeld:)

Deel Deze Pagina