Look & Light commodespiegel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door muiss, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muiss

muiss Lid

17 feb 2008
    37
    0
    0
    Hoi!

Ik ben van plan om de look & light commodespiegel aan te schaffen (aanbieding in de WIJ jonge ouders)

Maar vroeg me af of iemand ervaring hiermee heeft? Sommige van die uitvindingen lijken zo leuk maar gebruik je in de praktijk helemaal niet! En vind hem daar net wat te duur voor!

Alvast bedankt! :)

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik kende het niet... maar wij hadden een gewone (5 euro) spiegel boven de commode hangen.. .werkte prima :)
    Later zag ik dat ze op het kdv, gewone plakspiegeltjes, aan de onderkant van het plankje boven de commode hadden.. Ook ideaal :) . Dus dat gaan we nu bij deze 2e doen.
    Ik vind de Look en Light leuk, maar het geld zéker niet waard.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ik vind dat echt een typisch onzin produkt! Dat mis je echt niet hoor...

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ik heb er ook naar gekeken, mij leek het ideaal omdat ik een klein lampje op de commode wil dat niet veel licht geeft enz.

Maar die spiegel is dan weer overbodig en ik vind het niet fijn dat ie los staat.
    Ik heb idd ook 2 plakspiegels onder plank die boven de commode hangt en t lampje dat zal ik nog moeten zoeken, maar de look & light gaat t niet worden

5. foetbal

foetbal Actief lid

20 feb 2008
    209
    0
    0
    er zijn ook lampjes die werken op batterijen, en die kan je onder het plankje van de commode plakken. Doorsnede ongeveer 6 cm. Als je erop drukt gaan ze aan. Geven niet zo heel veel licht, maar het is net niet donker meer. Ik heb ze bij Ikea gekocht, maar ook bij andere winkels zag ik ze later liggen.

6. Japs

Japs Actief lid

17 aug 2007
    150
    0
    16
    Waarom moet er een spiegel boven de commode hangen?:(

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb spiegelende muurstickers boven de commode hangen, puur toeval, maar Irem vindt ze prachtig, dus echt een aanrader. En die waren 2 euro bij de Zeeman :D

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dat moet niet ;)! Maar kindjes vinden het vaak heel intressant om tijdens het aankleden/verschonen zichzelf te kunnen zien. Hierdoor blijven de wat oudere kindjes vaak ook net iets beter 'stil' liggen ;).

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik sluit me aan bij Hanneke - je hoort het hier op het forum nogal vaak voorbij komen in het baby topic.. dat kindjes niet meer te verschonen zijn bijna, omdat ze er gewoon geen geduld voor hebben. En dus écht niet blijven liggen! Hele worstel partijen om een luier verschoont te krijgen.. En zeker met een poepluier wordt je daar niet blij van ;)
    Met een spiegel is het vaak heel interessant om naar boven te kijken en zichzelf te ontdekken.

Ook erg leuk voor mama en papa om te zien hoe je kindje contact maakt met dat 'andere kindje' in de spiegel :)

on topic: Zo'n lampje van de ikea is ook wel een goede tip ja . Die zag ik bij de Pax kasten serie geloof ik voor het eerst... zag er wel heel handig uit.

10. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    *rent binnenkort even naar de ikea*

11. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik vind hem ook heel leuk, en ik ga hem ook kopen handig lichtje en spiegel in 1, hij ligt onder het aankleedkussen dus omvallen kan hij niet....

Deel Deze Pagina