We zijn nog niet uit de naam, maar ook dit wil niet lukken Tot nu toe bij alle meiden een zin op het geboortekaartje gehad. We houden niet van gedichtjes.. We hebben al gehad; - De wereld is zoveel mooier met jou. - Geboren om voor altijd lief te hebben. - Waar liefde is, is leven. Ik vind de zin; 'Jij maakt het verschil' ook heel mooi, maarmiss hoek een beetje gek? Alsof de andere drie niet bijzonder waren. Misschien hebben jullie nog aanvullingen?
Wij hadden: - Geen mens geschapen zoals jij, geen ouders verwonderd zoals wij - De tweede keer verwondert het weer (maar dat kan vast ook voor de 4e )
Voor al je kinderen geldt vast dat ze de wereld mooier maken, geboren zijn om lief te hebben en dat de uitspraak geldt: waar liefde is, is leven. Dus je doet je oudste 3 echt niet te kort als je de zin "Jij maakt het verschil" gaat gebruiken.
Ik snap inderdaad wel het gevoel bij; je maakt het verschil. - In ieder kind begint de wereld opnieuw. - En weer is de wereld een beetje mooier.
'Jij maakt het verschil' vind ik mooi! Is het de laatste? Dan mogelijk extra toepasselijk, juist deze zin! Overige zinnen: Isn't she lovely (Stevie Wonder) Je bent volmaakt, zo naakt en klein En de wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn (Nu dat jij er bent - Trijntje) Grote avonturen beginnen klein Zo lief, zo klein, zo bijzonder Nieuw leven, uit liefde ontstaan Al ons later is met jou Alles is liefde Wens, wonder, werkelijkheid
Bij de 1e: Geboren om voor altijd lief te hebben Bij de 2e: And when you smile The whole world stops and stares for a while 'Cause girl, you're amazing Just the way you are Bij de 3e: We made a wish and you came true
Bij de eerste hadden we; om een lang verhaal kort te maken... ik ben er! (Had een hele heftige zwangerschap en vanaf 20 weken heb ik plat moeten liggen) En bij de tweede hadden we: lief, liever, onze liefste
Ik weet niet hoeveel jullie er nog hopen te krijgen Boommm maar ik vind bij een 'laatste' kindje wel mooi: compleet gelukkig, gelukkig compleet En verder: Zo lief en zo van ons we zijn zo gelukkig dat ze er is Zoveel geluk, zo klein verpakt Meer dan een wonder Het blijft zo bijzonder Van liefde komt niets dan liefs (ik denk dat wij deze nemen, vorige was onze liefde werd jouw leven) Trots, blij en gelukkig Jouw kleine leven, ons grote geluk Alles is liefde Mooi wonder, wondermooi
Wij gaan voor: zo lief, zo klein, zo van ons.. & de tekst: Onze grote droom, een wonder van ons twee (liedje André Hazes jr.)
als gedichtje aan de linkerkant hadden wij trouwen zo klein en zo bijzonder ons ventje, opnieuw een groot wonder ons klavertje kan niet meer stuk met dit vierde blaadje groot geluk en daaronder een klavertje 4 met zijn geboorte datum er in. rechts de tekst geboren om van te houden, daaronder zijn naam lengte en gewicht en dan ons naam en adres.
Wij hadden bij de eerste Al wat we hebben willen we je geven, maar bovenal willen we je leren leven. Bij de tweede hadden we zo lief, zo bijzonder, zo gelukkig Succes met je zoektocht naar de juiste zin
Het paste niet bij het thema van ons geboortekaartje, anders had ik deze gedaan: Gedroomd, gedragen, geboren
wij hebben een tekst uit lord of the rings haha Even the smallest person can change the course of the future