Zoals velen hier zijn we alvast wat rond aan het kijken voor sinterklaas. Nu zag ik bij de intertoys dit spel, en het ziet er zo leuk uit. Heef iemand dit spel ook in gebruik? En is het de moeite waard om te kopen. Het gaat om dit spel Disney Princess Magische Toverstaf Spel 579276
Hoi Chantal, Die heb ik ook zien staan! Mijn dochter wordt over anderhalve week drie en die wilde ik voor haar verjaardag erbij kopen. Ik weet niet of het leuk is hoor maar er staat bij vanaf 3 jr. Lees ff mee.
Het zou hier geen succes zijn... Dochterlief heeft helemaal niets met prinsessen (zijn niet stoer ) Als ik zo zie lijkt het mij nog net iets te lang en te ingewikkeld voor net drie. Als ik een spelletje met mijn dochter speel, dan begint ze na ongeveer 15 min. Regels erbij te verzinnen en is ze er wel klaar mee
Ik denk dat mijn dochter t wel leuk zal vinden!! Ze is wel van prinsessen en pratend speelgoed We hebben ook het kikker-bordspel (met 3 jaar gegeven). Moet zeggen dat ze daarbij vaak geen zin heeft om het precieze pad te bewandelen zoals t bedoeld is, maar ach, t gaat om t plezier toch! Ze vind t wel een leuk spel. Dus deze ga ik zeker onthouden!
Mijn dochter is net 4 en kreeg het voor haar verjaardag. Als je het volgens de regels speelt is t met 4 nog wat lastig. Wat wel met 3 goed kan is dat prinsessenspel met dat muiltje
Wij hebben het ook. Onze dochter vindt het erg leuk. Maar het enige dat wij nog doen is luisteren naar hoeveel staojes je mag zetten en dan zo snel mogelijk naar het kasteel gaan. Nog niet de extra opdrachten (wisselen met een andere speler enz.).
Lijkt me wel leuk... Voor die paar euro zou ik het gewoon kopen.. Als ze het nu niet leuk vind, dan vast wel over een half jaartje
Ja ik denk dat ik het gewoon koop, dan maak ik er nog maar even een mens erger je niet spel van Sidmick ja dat met dat muiltje lijkt me ook leuk, ziet er teminste leuk uit. Hoe gaat dat dan?