Winkeltje Hema

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal29, 29 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Mijn dochtertje gebruikt haar Ikea keukentje als keukentje en, zoals ze het zelf noemt, als keukenwinkel hihi.
    Nu zijn we aan het rondsnuffelen om voor haar een winkeltje te kopen. Aangezien de kamer volstaat met keuken, schoolbord, poppenwagens en ga zo maar door, willen er we niet nog zo'n megawinkeltje bij hebben. Nu kwam ik deze op de site van Hema tegen. Weet iemand of dit wat is?

HEMA)

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wij hebben het vorig jaar gegeven aan onze dochter, de ene keer speelt ze er heel veel mee, en nu op dit moment niet.
    Ze speelt er eigelijk alleen maar mee als er meer kindjes zijn.
    We hebben er toen die houte kassa en de weegschaal erbij gekocht.
    Maar dat vondt ze niet intersant want er zitten geen geluidjes op.
    Dus hebben we alsnog een echte kassa gekocht.

Ik moet wel zeggen dat ik hem vrij groot vindt.

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Maar hij is denk ik toch wel kleiner dan de meeste winkeltjes die ik op internet voorbij zie komen toch?
    De meesten zijn zo

Houten Speelgoed

De woonkamer raakt nl aardig vol :D Dus ik hoopte dat dit winkeltje dan een leuke oplossing zou kunnen zijn haha

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja hij is inderdaad wel kleiner als die andere winkeltjes.
    Het voordeel is dat je deze makkelijk aan de kant kan zetten.
    We hadden gisteren kraamvisite en toen heeft ze toevallig met die kindjes met het winkeltje gespeeld :)
    Ze speeld er echt alleen mee als er meerdere kinderen bij zijn

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Maar dat is toch logisch... In je eentje is er OF geen klant OF geen personeel....?

6. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Hahahaha ja dat is waar. Mijn dochtertje maakt van haar keuken een winkeltje maar dat doet ze uiteraard niet in haar eentje. Of ze gooit alles in een plastic zak en komt het me dan brengen, dan moet ik haar betalen en dan legt ze dat geld in haar "winkel" maar helemaal alleen wordt het ook lastig.

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wij hebben hem, hij is leuk. Maar ik zou zelf denk ik achteraf gezien een grotere gekozen hebben. Dus ws ideaal als je iets kleins zoekt..

8. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Waarom zou je voor een grotere zijn gegaan?

9. Saskia78

Zag net bij blokker ook een leuke staan..
    Wel langwerpig als bij de Hema... Maar net een tikje breder denk ik.
    Wel van plastic natuurlijk.. Het blijft blokker tenslotte.

10. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Mijn voorkeur gaat uit naar hout. Maar thanx voor de tip ik zal eens op de site kijken.

11. Saskia78

Mja mijne ook hoor :)
    Maar hij zag er op zich wel leuk uit en niet iedereen heeft die principes :)

Pinautomaatje erbij enzo.. Schattig wel.

12. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Had even op de site gekeken maar kon 'n daar zo snel niet terugvinden. Ik zal anders eens bij de blokker binnen wandelen.
    Het is ook niet dat ik wat tegen plastic heb hahaha Maar vind hout vaak net wat degelijker.

13. Saskia78

Mja en ook mooier vaak :)
    Ondertussen staat hier overigens een prima plastic keukentje... Dus extreem anti zijn wij ook niet hoor.

14. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Mijn dochter heeft ook eerst een plastic keukentje gehad. En toen bleek dat dat zo'n succes was heeft ze de houten Ikea keuken gekregen. Maar ook hier echt niet anti plastic haha

15. Saskia78

Mja ik zag weinig redenen om het te vervangen :)
    Binnenkort maar eens bedenken hoe lang het er nog moet blijven staan... Tegenwoordig speelt enkel de visite of vriendinnetje van school ermee...

16. de kids en ik

28 aug 2012
    41
    0
    0
    inginieur architect
    brussel
    Wel leuk zo een winkeltje, maar zoals velen zeggen je moet er met 2 voor zijn. Tenzij je dochter het leukt vind alle koopwaren telkens opnieuw in de winkel te schikken. Het winkeltje is wel heel leuk, maar de kassa zou ik er niet bijkopen. Later is eentje die echt kan rekenen veel leuker.
    w
    Wij kopen veel tweedehands, veel goedkoper en als ze het snel beu is dat niet erg, want het koste toch bijna niks. Kijk ook een op een tweedehands misschien.

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    omdat hij erg laag is en er dus op z'n knieen achter moet zitten en nu pakt de "klant" zelf de boodschappen en als je een grotere hebt komt die meestal met een rek achter de toonbank, dat vind mijn zoontje leuker in het spel.

Deel Deze Pagina