maten van de broekjes van de H&M

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jalea, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    om gek van te worden, die maten van H&M. de broekjes zijn zo langgg altijd! sommige modellen ook heel breed. en dan ook nog lastig in te schatten welke maat van dat ene model het beste past, want die andere is weer ruimer en dan misschien toch weer een maatje kleiner... :)
    kan inmiddels voor de 3e keer terug naar de winkel om broeken te ruilen, en komt steeds weer met wat anders terug omdat ze toevallig net weer niet de maat hebben die ik zoek (en ik kan helaas niet regelmatig ff binnen komen lopen om te kijken of ze t alweer hebben)
    heb inmiddels maar wat via de webwinkel besteld, al is het wederom een verrassing of dit wel écht goed zal zitten!
    (mijn mannetje past maatje 86 nog prima met de pijpen 1x dun omgeslagen, maarja daar komen we natuurlijk de winter niet mee door... en ik maak er geen hobby van om dan maar wéér 5 nieuwe broeken te kopen terwijl het bijna weer zo mooi weer is dat gevoerde broeken wel weer aardig aan de dikke kant zijn... dus nu ist weer een verrassing hoe maatje 92 valt in de modelletjes die ik net besteld heb... enzovoort ;))

2. augustus

augustus Niet meer actief

Daarom koop ik nooit broekjes bij de HM voor Rosalie

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb eigenlijk nergens last van hm, ik vind het een super winkel, beter dan de cena

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik ben ook weg van H&M hoor, ondanks het gekloot met de broeken iedere keer blijf ik terugkomen ;) bij de C&A kan ik zelden slagen, de kleding valt erg smal en is vaak niet mijn smaak.
    misschien komt het geklooi met broekjes omdat ik een zoon heb ;) hij heeft een heel lang bovenlijf en korte beentjes

5. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Voor die van mij is H&M juist ideaal. Hij heeft lange beentjes en een smalle taille. Ik kan bijvoorbeeld bij de Hema weer helemaal niets kopen. Tegen de tijd dat ie daar qua taille in past, zijn de pijpen al lang hoog water...

Lastig he, die maten....

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier ook ideaal bij H&M, vooral de broeken met verstelbare taille :thumup:

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ben gisteren om nieuwe broekjes geweest. Ze heeft nu maat 98 nodig in haar taille, en ze is best lang, maar de broekjes zijn toch elke keer te lang. Wat me ook wel opvalt is dat de prijzen toch wel aanzienlijk zijn gestegen naar mijn idee. 8 euro voor een simpel legginkje, een tientje voor 2 maillots, ik vind het duurder dan vorig jaar ook.

8. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    jeetje wat een verschillen zeg...! mijn zoontje kan qua taille maatje 86 aan en dan enorm aangesnoerd, alleen qua lengte zit hij tussen 86 en 92 in, maar bij maatje 92 is het bij zn benen qua breedte weer veel te ruim... en dat terwijl hij ook blousjes maatje 98 heeft (alles H&M)

en idd, H&M is niet goedkoop. maar als ik het dan weer vergelijk met de prijzen van de hema... wat vaak maar een klein beetje scheelt maar wel minder mijn smaak is, dan koop ik toch maar weer bij H&M

Deel Deze Pagina