Hoi dames, ik lees hier de laatste tijd geregeld verhalen over irritaties, ruzies en meer problemen met de partners. Elk ventje of vrouwtje heeft ook zo zijn mooie kanten. Soms vergeten we die momenten. Het leek mij leuk om met jullie stil te staan bij de mooie momenten. Een positieve topic. Wat was voor jou echt een smelt moment van je partner? --- Ik ben momenteel 40 weken zwanger. De laatste weken zijn voor mij erg belangrijk geweest. We zijn erg naar elkaar gegroeid en kan echt genieten van de mooie momenten met elkaar. De kleine dingetjes doen mijn hart al smelten. Plantje meenemen, ontbijtje maken, lieve en mooie woorden. Ik kijk erg uit naar het moment dat hij ons kleintje vast heeft. De liefde die hij dan uitstraalt. hij zal een geweldige vader zijn.
Hier Door de zws vaak ziek op bed (heb hg). Hij doet nu bijna al t huishouden buiten zijn werk om, doet alles om mij maar iets beter te laten voelen. hij houd me goed in de gaten wat ik eet en drink, zodat ik niet in t zh beland.
hahaha ik dacht er ook aan TS Ik ben ook mega blij met me mannetje!! Ik ben trots op ons hoe we ervoor staan in deze onzekere periode. Voelt echt als een team
Ik ben ook erg blij met mijn man. Ik ben momenteel 12 weken zwanger en ik heb last van extreme misselijkheid. Wij hebben een eigen bedrijf (ik help dus momenteel niet) en mijn man werk +80 uur in de week. Hij verzorgt grotendeels onze dochter, doet het complete huishouden. En dit alles doet hij zonder zeuren. Jullie kunnen hopelijk begrijpen waarom ik zo blij ben met mijn man. Hopelijk is de misselijkheid snel over en worden de taken weer eerlijk verdeeld.
Ik ben ook erg trots op mijn mannetje! Sinds ik zwanger ben is hij zo zorgzaam geworden! Terwijl het altijd een vreselijk nuchtere man was/is. Ik loop sinds drie weken met ischias. Meneer vraagt zelfs als er wasmanden op de overloop staan of hij ze even naar beneden naar de wasmachine moet brengen. Hij rent voor me naar boven als ik iets vergeten ben enz! Nooit gedacht dat ik deze kant van mijn lieverd nog zou meemaken haha! En dit terwijl wij de laatste maanden plots financieel erg krap zitten en dit veel spanning met zich mee brengt. Voorheen zouden we elke dag knallende ruzie hebben gehad, kan bijna niet anders! Maar we lijken nu elke dag weer een stukje naar elkaar toe te groeien. Ook in die moeilijke dingen. Bijzonder wat zo'n zwangerschap met je relatie doet! Ik kan ook niet wachten tot ik hem met onze kleine zie zitten. Haha, zo benieuwd!!
Hier eigenlijk sinds de baby er is vind ik mijn man nog leuker en liever. Hij is zo'n schattige papa. En ook naar mij toe. Dus eigenlijk constante smeltmomenten. Maar. Ook wij hebben regelmatig nutteloze ruzies hoor haha
Ik heb twee jaar zonder werk gezeten, we hebben twee miskramen gehad en zwanger worden ging niet makkelijk. Op een gegeven moment raakte ik bijna depressief, maar mijn man was er altijd voor mij. Hij probeerde mij steeds aan het lachen te maken en liet constant zien hoeveel hij van mij houdt met woorden en aanrakingen enzo. Hij heeft me er zo geweldig doorheen gesleept en dit alles heeft ons heel dicht bin elkaar gebracht. Ik kan me serieus niet voorstellen dat wij ruzie zouden krijgen om de onbenulligste dingen en we zijn 7jaar bij elkaar. Ben zo blij met hem!
Ik ben ook superhappy met mijn man. We zijn nu 4,5 jaar bij elkaar en 1,5 jaar getrouwd. Hij is erg geduldig en bijna altijd vrolijk. Ook zorgt hij heel goed voor onze dochter en vind ik hem nog steeds aantrekkelijk haha.. Ik smelt dus ook bijna iedere dag
Wat een leuk topic! Ik hou van blije verhalen Zelf ben ik ook ontzettend gelukkig met mijn mannetje, nu 11 jaar bij elkaar (vanaf ons 15e) en het wordt alleen maar leuker en fijner! Toen het zwanger worden niet wilde lukken en we de mmm in gingen kwam er een hele nieuwe kant van hem naar boven, eentje waar ik nog gekker op ben. Hij is zo begripvol, was ongelofelijk hoopvol, hij is er altijd voor me, doet dingen in huis die hij voorheen echt niet deed and the list goes on..
Tja, hij is er voor ons, speelt vaak met ons mannetje. En vandaag nog.. Ik was niet lekker maar wilde toch het huis aan kant, heeft hij de bovenverdieping incl 2 trappen gezogen en boven alles gedweild zodat ik ff lekker kon blijven zitten!! Heerlijk!
Mijn man is een luie lompe boer maar: -Hij kan zo leuk met onze dochter spelen. Zo lief om te zien. Ook hoe hij met onze zoon knuffelt. -Hij knuffelt mij altijd zo lief aan op bed. Of gewoon zo uit het niets. -Kan heerlijk voor mij koken. -Weet mij op te vrolijken als ik down ben. -Hij is echt heel knap -Als ik hem echt nodig heb dan staat hij altijd voor mij klaar. en doordat ik niets van hem verwacht, verrast hij mij regelmatig. Ja ik hou heel veel van mijn man
Leuk, leuk, leuk! Mijn man en ik hebben nogal wat meegemaakt in de 12 jaar dat we samen zijn. Bij vlagen maakte hij me meer ongelukkig dan gelukkig. Maar hey, wie zei dat het makkelijk zou zijn? Hij heeft hard aan zichzelf gewerkt en dat werpt vruchten af! Hij heeft meer oog voor mij en mijn behoeftes en is een super lieve papa. Voor mijn gevoel beginnen we een echt team te worden. Hij werkt 60 uur per week en heeft behoorlijk reistijd. Dat doet hij zonder te zeuren! En dan wil hij zelfs nog de keuken poetsen nadat ik gekookt heb. Ons huwelijk was er een van ups en downs en beiden hebben we aanpassingen moeten doen om het te laten werken, maar uiteindelijk heeft hij het meeste werk verzet o.a. door in therapie te gaan en een aantal issues aan te pakken. Als hij dat niet gedaan had, hadden we het niet gered. Ik ben dus blij met wat we met onze samenwerking hebben bereikt
Mooi Annedore! Dat gaat diep Ik hou ook ontzettend veel van mijn man, ondanks dat we elkaar regelmatig in de haren vliegen. Hij is een enorm lieve vader en partner. Wel met gebruiksaanwijzing, maar die heb ik zelf ook...
Leuk topic! Mijn man is echt een geweldige bonuspappa voor mijn dochter! Als ik zie hoe gek ze op elkaar zijn dan smelt ik elke keer weer. En hij is heel erg zorgzaam voor mij, doet het liefst alles voor me ook al heeft hij de hele dag hard gewerkt. En toen ik de mk had heeft hij zo ontzettend goed voor mij gezorgd... Ik kan nog zoveel meer bedenken, ik hou van mijn mannetje! ❤️❤️❤️
Hier ook een topvent Wij zijn ruim 11 jaar bij elkaar waarvan ruim 6 getrouwd. Ik vind hem geweldig omdat: Hij een heel lieve stiefvader is voor mijn oudste, een hele leuke papa is voor onze 2 andere kinderen. Hij op de momenten dat het nodig is (zoals rust in de zwangerschap, bij ziekte of zoals vandaag ik moet werken en hij is vrij) het hele huishouden, wasgoed en kookwerk op zich neemt. Hij echt altijd voor me klaar staat: wil ik ergens heen (winkelen, naar familie, een of ander uitje, maakt niet uit) hij vind het altijd goed en gaat gezellig mee. en tuurlijk heeft hij ook mindere dingen, maar die vallen compleet in het niet als ik aan de positieve dingen denk!
Lief topic. Op die van mij valt helemaal niet zoveel aan te merken. Hij is zorgzaam, knuffelbaar, attent en meelevend. Onze relatie:
Mijne is ook zo een schat Vanmiddag zegt hij opeens tegen me; waar heb je trek in Dus ik zeg hoezo, zegt hij ja dan maak ik wat lekkers voor je en kan je lekker even wat eten, want je werkt zo hard en je staat altijd voor me klaar en als ik iets aan je vraag doe je het altijd voor me je zorgt goed voor me en ik ben erg dankbaar dat jij mijn meisie bent ik ben trots op je en zou je nooit meer kwijt willen Oohh vondt het zo lieff dat hij dat zei, dan smelt mn hart echt<3 Hij komt wel vaker na me toe en verteld me dan dat hij van me houd, en alles wat er op dat moment op zn hart ligt, echt zo lief wordt dan echt elke x opnieuw weer verliefd op hem En ook als ik hem wat vraag, bijv of hij even zou willen stofzuigen of afwassen ofzo doet hij dat ook altijd voor me, en soms kom ik thuis van mn werk en dat heeft hij al van alles voor me gedaan of lekker gekookt Ben echt blij met mn mannetje<33