Wow het boek is net binnen en wat een drukke patronen .Geen idee hoe je hier aan begint maar we zullen het wel vanzelf leren he . En ik ga voorlopig kleuren met het materiaal van de kindjes. Moest het me echt bevallen zal ik dan wel investeren in duurdere potloden.
Hier lichte paniek.....was mn dochter de fles aan het geven en dus mn handen vol,heeft mn zoon mn kleurboek te pakken!Die vond t kleurboek van mama mooier!
Ladies, ik ben met een vriendin bezig een Facebook pagina op te zetten over dit onderwerp. Willen jullie ook lid worden? Hebben we alle informatie en kleurplaten mooi bij elkaar. https://www.facebook.com/kleurenvolwassenen Ik heb dit op Facebook nog nooit gedaan en sta open voor suggesties hoor. Ik ben gisteravond pas begonnen dus weet niet eens of het allemaal wel goed gaat...
Haha, ja volgens mij zijn er nu 3 mensen lid (incl. inzelf). Ik ben al helemaal verbaasd dat mijn Facebook groep zichtbaar is. Kennelijk toch iets goed gedaan haha. Het zou leuk zijn als we veel leden krijgen, kunnen we lekker veel ervaringen uitwisselen. Dus als jullie nog kennissen hebben die ook kleuren en mee willen kletsen maar niet hier op zp zitten, willen jullie die dan ook uitnodigen?
Heb geen fb. Zou nu bijna overwegen om het wel te doen Heb vorige week ook een kleurboek gekocht. Heb een beginnetje gemaakt. Nu nog de tijd en de rust ervoor vinden/ maken.