Hoe word je lid? Gewoon liken? Ah, ik lees het al, liken dus Ik heb mn boek van nature scapes binnen. Hij is moooi!!! Balen dat mn stabilo stiften nog niet binnen zijn. Ik kan niet wachten om er in te beginnen, super mooie gedetailleerde dieren, pauwen, vissen, vogels, zebra's etc.
Ik ook de tekeningen zijn zo gedetailleerd dat ik me afvraag of ik wel weet hoe ik moet starten, of ik wel weet welke kleuren etc. Ik heb een setje van 10 stuften besteld, maar ben bang dat t misschien wat weinig is??? Durf ook niet te beginnen met de potloden van de kinderen, bang om een tekening te verpesten die hebben ook alleen maar cheap ass potloden van de action erg he, dat die blijkbaar wel goed genoeg zijn voor hen, maar niet voor mama
Ik ook! Het lijkt me een gaaf boek. Niet de actionpotloden gebruiken zonde. Laat de kinderen hier hun tekeningen maar mee verpesten
Leuk topic zeg. Ook wel iets voor mij. Om te proberen, ben ik begonnen in een oud kleurboekje voor volwassenen dat ik ooit eens heb gekregen bij de Flow. Met de (goedkope en slechte) stiften van zoonlief, bij gebrek aan beter). Maar wat een gave kleurboeken zijn er zeg!
Leuk topic... Had de topic starter vast niet gedacht dat er zoveel reactie's op zouden komen... het lezen is al ontspannend. Zelf ben ik, net als meerdere hier, door dit topic op het idee gekomen om inderdaad ook eens te gaan kleuren. Het is niet een super gepriegel en het kan niet snel mislukken, het is ontspannend en mijn dochter vind het heel leuk als ik samen met haar kleur. Ze klaagt over dat ze te weinig aandacht krijgt van mij.. Tijdens het samen kleuren gevraagd of ze het samen kleuren ook als aandacht ziet... antwoord: Ja... Ga het ook als moederdag cadeau geven aan mijn moeder. Gewoon geven, ze zag het nog niet zo zitten hoorde ik van mijn zus die het kleuren van manadala's aan droeg bij haar, maar wie weet als ze het gewoon krijgt begint ze er wellicht wel aan. Alleen hebben de kleurtjes die ik graag erbij wil geven bij bol. com. een levertijd van een paar dagen en dat vind ik net iets te lang. Dus alleen 2 nederlandse kleurboeken besteld en vandaag maar eens in winkels kijken naar die kleurpotloden.
Deltas Vrolijke patroontjes kleurpret - StudioZomooi Deltas Kaleido Color - StudioZomooi Deltas Creatief kleuren voor volwassenen - StudioZomooi Nog meer sites waar je kleurboeken voor volwassenen kan bestellen
Ik heb mijn 1e kleurplaat ook gemaakt met de goedkope kleurpotloodjes van de kids. Ging prima hoor. Maar ik miste soms meerdere kleuren groen bijvoorbeeld. Dus nu toch een doos met veel kleurtjes besteld zodat ik mijn bloemblaadjes in meerdere kleuren kan doen. Is toch net even mooier. Vergeten jullie niet https://www.facebook.com/kleurenvolwassenen te "liken"
Hier ook een site met allerlei gave volwassen kleurboeken: kleurboeken-winkel: kleurboeken eigentijds Ga ook maar mijn oude hobby weer oppakken, zie zulke mooie dingen voorbij komen!!!