Wow Blossom85, alweer zo goed gelukt! Ik vind het ook zo mooi dat je met potlood in verschillende tinten werkt!
Stond ik dan bij de Bruna. Met kleurboek en potloodjes... staat iemand achter me in de rij en die zegt "oh leuk! Dat doe ik ook, lekker kopje thee erbij. Heerlijk!" Was t een van jullie soms?
@Blossom, moooooooooii!! Haha, geloof dat dit opeens heel eg populair gaat worden ja Door al die mooie tekeningen die ik hier zie krijg ik echt heel veel zin om zelf ook aan de slag te gaan! Dus zodra mijn ventje wakker is neem ik hem mee naar de stad! Hopen dat het droog blijft Heb trouwens ook nog een doosje potloden gevonden van Faber Castell. Dat zijn wel goede geloof ik he? Of moet ik anderen aanschaffen?
Ik heb nu bijna 2 platen af,krijg ze alleen niet via mn telefoon in dit topic gezet.Ik ga even kijken of ik t op n andere manier voor elkaar krijg....
Ja gelukt!! 1e foto is de plaat af, met extra creatieve krassen van zoonlief 2e plaat is nog niet af maar ik weet niet wat ik met die krullen moet, het bevat zoveel kleine tekeningetjes dat krijg ik nooit netjes ingekleurd....
Ik heb helemaal in het begin wat gepost en wat laten zien, maar zie weer veel mooie dingen voorbij komen . Vanavond maak ik een foto van de plaat die ik pas af heb gemaakt, ook uit mijn geheime tuin (heb nog geen ander kleurboek). Ook maar gelijk lid geworden van de fb pagina .
Gisteren een uurtje rustig gezeten. Gaat echt veel tijd in een tekening zitten als je ziet wat je na een uurtje hebt gedaan.... Heb bewondering voor de rest hier wat een mooie kunstwerken