Leuk! Kleur jij met potlood, ik heb hele leuke boeken gezien bij de bol.com, maar ik vind kleuren met stift zo fel. Deze van jou heeft mooie zachte kleuren, ik denk potlood? Heb zelf even rondgekeken voor professionele potloden, maar wat zijn die duur Ik wil graag zachte potloden, zodat je de streepjes niet goed ziet, en je de kleuren goed kan laten overlopen. Maar wat ik tot nu toe zie aan potoden is vrij duur.
Dank je wel. Het is het geheime tuinboek. Siriel ik heb bruynzeelpotloden 45 stuks. De doos potloden lag al 12 jaar niks te doen. Misschien dat ik ooit dure potloden aanschaf, maar voor nu vind ik het goed. Ik vind zelf een combi van potloden ook mooi en ga nog wel stiften aanschaffen.
Wat komen er een mooie platen voorbij Hier twee creaties van mij. Heb nu derwent coloursoft alvast gekregen voor moederdag Wil nu misschien nog stiften aanschaffen en zie hier de stabilo 68 voorbijkomen dus zal daar eens naar gaan kijken. Bekijk bijlage 394123 Bekijk bijlage 394124
Heel gaaf! Ik zag 'm vanmiddag liggen in een winkel, maar twijfelde over de zwarte achtergrond, wat zoals ik nu zie dus niet nodig was. Heb je gekleurd met potloden of stiften?
Zie reactie hierboven, dit is met stift, moet met potloden nog uitproberen en kijken of dat net zo mooi naar voren komt
Ik ben trouwens bezig met kleuren met zowel stiften als met potloden. Best wel leuk resultaat! Als ik wat verder ben zal ik een foto plaatsen
Dames ik heb jullie hulp even nodig! Ik heb even meegelezen en de stabilo 68 komt meerdere keren naar voren. Nu wil ik graag stiften en potloden (is denk ik het mooiste toch?) Is deze dan welke jullie bedoelen? bol.com | STABILO pen 68 rollerset be wild! collection,Stabilo | Speelgoed En deze potloden? bol.com | STABILO Aquacolor Metaal Etui 24 stuks,Stabilo | Speelgoed
hema verkoopt fijnlijners idee als stabilo zelfde kleurpunt 2,00 maar geen aanrader voor kleine dingetjes de stift loopt beetje uit... maar mijn dochter is er heeeeeel blij mee nu hier verkopen ze de stabilo68 in setjes of los voor 0,95 cent kun je zelf je kleuren bepalen of setjes mee aanvullen
Ik wil ook weer even wat showen . Dit is een kleurplaat die ik gedownload heb, ik had even geen zin in m'n kleurboek. Bekijk bijlage 394156 Ik heb deze gekleurd met kleurpotloden, ik heb Bruynzeel Sakura potloden en Bruynzeel Van Gogh. Om accenten wat extra aan te zetten heb ik ook gebruik gemaakt van zachte pastelkrijtjes.
Deze potloden zijn aquarelpotloden, dat wil zeggen dat als je er met een nat kwastje overheen gaat het verandert in (water)verf. Mooi om accenten te creƫren maar je papier moet er wel tegen kunnen . Ik heb zelf geen ervaring met Stabilo, alleen heeft onze dochter bij oma kleinere dikke kleurpotloodjes van Stabilo en deze kleuren erg mooi. Ik denk wel dat ze goed zijn, Stabilo is aardig prijzig meestal.