Ik heb het hele topic door zitten lezen en wat een mooie kleurplaten komen er voorbij zeg Het lijkt mij ook erg leuk en ontspannend om te doen, maar ik kan helemaal niet mooi kleuren Ik ben echt a-creatief en ben dan bang om zo'n mooie kleurplaat te verpesten haha. Misschien maar gewoon eens een kleurplaat uitprinten ofzo om te kijken of het wat is.
Ik ben er ook niet goed in en alles behalve creatief... maar vind dit echt leuk! Zo ontspannend Ook wel goed om je creatieve kant een beetje te ontwikkelen, toch?
Mooie kleuren ook zeg! Waar doe je dat mee? Salsera: ik ben ook helemaal niet creatief joh! Ik kan ook niet zo mooi kleuren. Wellicht als je mn kleurplaat ( die met de visjes) goed bekijkt dan zie je dat ik ook niet heel netjes binnen de lijntjes heb gekleurd. Kreeg ook wat last van kramp in mn pols, dus dan wil het helemaal niet. Maar toch ben ik tevreden over het resultaat. Tis ook gewoon een leuke bezigheid! Daar gaat het toch om? Ik wil steeds maar verder tot ie af is
wat boeit het nou of het binnen de lijntjes / niet zo mooi of whatever is, als je maar lol hebt toch? Net wat druif zegt . Ik vind ze echt allemaal prachtig die ik voorbij heb zien komen. Bedankt voor de complimentjes trouwens . Vandaag ga ik nog meer kleuren, die van gisteren is voor mijn moeder voor moederdag, nu nog 1 voor m'n schoonma maken, en samen met dochter wat mooie knutsels maken.
Ik weet niet of je mij bedoelt, maar geef toch antwoord Ik heb dit bruynzeel blik met 45 potloden, bij de blokker gekocht.
ik kleur nu met topmodel kleurtjes van mijn dochter die zijn heel pastel ik vind stift wel heel erg mooi drukt Stabilo niet door?
Hoi, die tekening met die papagaaien is van jou toch? De kleuren leken mij met stift te zijn gekleurd, of is het met deze potloden gedaan? Dan geven ze nml wel een mooie diepe kleur!
de 2e heb ik ook af, met dit regenachtige weer er lekker voor kunnen zitten als ikeven tijd had. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ja die is van mij. Ik heb hem met potlood gemaakt, maaaar ik moet eerlijk toegeven dat ik best hard druk om het donkerder te krijgen. Ook hebben de potloden wel een diepe/harde kleur.
Het wordt niet echt streperig met die potloden volgens mij, dat zie je nml ook nog wel eens. Kan je de kleuren ook "mengen" dus een beetje in elkaar laten overlopen, of wil dat niet met deze?