Kleuren voor volwassenen

Discussie in 'De lounge' gestart door hannez91, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is dit hem?

2. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij toch anders :D

Waar kun je een groot pak stabilo stiften kopen? Of is 10 stiften genoeg?

3. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Bij de v&d. 19,95 dacht ik

4. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    ooooooooh die is mooi! welk boek is die uit? Ik denk een Creative Haven maar welke dan? Floral Designs?

Persoonlijk zou ik de achtergrond wit laten of heel lichtblauw maken. En de vleugeltjes wit of heel licht grijs ;)

5. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Mijn bijdrage! Door Elf aangestoken en toch ook maar een fatsoenlijke doos (aquarel) potloden besteld :cool: en een mandala boek gevonden.
    Deze was om mijn kleurtjes uit te testen :D
    Bekijk bijlage 395315

6. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    En nog wat probeersels met kleurverloop voor ik me aan de mooie platen in het boek waag :D Bekijk bijlage 395317

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.125
    2.961
    113
    Vrouw
    Mooi hoor! Welke aquarel potloden gebruik jij? Gebruik je ze dan ook met water, of is dat niet per se nodig?

8. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    De eerste tekening waar je ik de kleurtjes heb uitgetest is droog/ zonder water en dat ziet er ook goed uit vind ik!
    Die op de tweede foto, die zijn wel met water uitgevaagd/ geblend.
    Ik heb het "STABILO Aquacolor Metaal Etui 36 stuks" ;)

9. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.125
    2.961
    113
    Vrouw
    Ok dank je, ja de eerste tekening is zeker mooi met al die kleuren. Kan je de kleuren gemakkelijk mengen/ in elkaar over laten lopen? Zijn de potloden daar zacht genoeg voor?

10. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Dank je! :) Hewt is idd een boek van creative haven: Nature scapes. Moet zeggen: er staan mooiere in! Maar na er een paar gemaakt te hebben zou ik eigenlijk ook wel graag wat abstractere dingen zoals mandelas willen doen. Vind die patronen uit het boek van mini shopoholic ook erg gaaf...
    Lichtgrijs heb ik weer niet :x heb maar 10 stabilo stiften, tis eigenlijk net wat weinig. Maar wil vanavond toch wat proberen met potlood. Mocht het niet bevallen ga ik gewoon de knalkleuren gebruiken die ik wel heb...

11. Mini Shopaholic

Hi hi, hoe gaat het met het kleuren? Al nieuwe combinaties gevonden? Ben benieuwd of je al verder bent ;)

12. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.125
    2.961
    113
    Vrouw
    Heeft iemand deze potloden van Stabilo, of blijft dat niet mooi omdat het geen normale kleurpotloden zijn maar pastelpotloden? Moet je het dan fixeren (gaat het anders uitlopen/vegen) Iemand enig idee:(

Stabilo CarbOthello pastelpotloden in houten koffer is pastelkrijt in de vorm van een potlood. De heldere kleuren zijn lichtecht en de afgifte is droog en stoffig zoals bij houtskool. Is uitstekend te mengen en uit te vegen, te schilderen of te verwijderen met water. Kleurrijke overgangen, contrasten en structuren, met dit krijt is vrijwel alles mogelijk. Door de hoge dekkracht ook geschikt voor gebruik op gekleurd of donker papier. Hecht het best op papier met een (licht) ruw oppervlak. Fixeren is aan te bevelen. Stabilo CarbOthello is overal te gebruiken – op school, het atelier of buiten!
    Alle 60 tinten CarbOthello pastelpotloden in een mahoniekleurig gebeitste, luxe houten koffer. De pastelpotloden zijn verdeeld over 2 lagen die dankzij het opklapmechanisme overzichtelijk zijn gepresenteerd. Bevat ook een doezelaar, een speciale puntenslijper en een gum. Grootte van de houten koffer: ca. 33 cm x 30,6 cm x 3cm, messing beslag. Potlood, gevat in hout (d 7,5 mm, ca. 170 mm lang). Prijs per stuk.

13. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Nou hij is af vind hem wel leuk gemaakt

Bijgevoegde bestanden:

14. Mini Shopaholic

Leuk leuk! Vind de vlinder erg mooi gelukt! Gaaf met dat zwart en kleur!

15. Miss Saxobeat

Miss Saxobeat Niet meer actief

Hai dames, ik doe mee hoor! Had een week geleden mijn eerste boek in handen, maar inmiddels staan er al 2 op mijn bureau en is Mijn geheime tuin samen met een grote doos kleurpotloden onderweg. Zo vreselijk verslavend maar ook zo heerlijk rustgevend. Ik heb er een nieuwe hobby bij!

Mooie kleurplaten komen hier voorbij. Ik ben nog volop bezig, zodra de eerste af is zal ik 'm posten.

16. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaar, maar wat nu met de achtergrond...

17. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nu staat hij goed hoop ik

18. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Prachtig!

19. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Voor degenen die met de Stabilo 68 stiften kleuren: Welke set gebruiken jullie? Hoeveel kleuren/stiften zijn dat?

20. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    ik heb bij mijn moeder even haar kleurpotloden, aquarel en pastel potloden geleend.. hopen dat mn boek morgen binnen komt en dan kan ik aan de slag ! :D

Deel Deze Pagina