Ik kleur ook! Dit boek vind ik heerlijk: bol.com | Paisley Designs Coloring Book, Marty Noble | 9780486456423 | Boeken En dan met stiften. Zo ontspannend! Geniet allemaal en dank voor de andere boekentips.
Boek is gekocht en vandaag ook kleurpotloden gekocht, ga straks beginnen ben benieuwd. Overigens heb ik het boek "kleuren voor volwassen deel 1" met mijn andere bestelling was iets fout gegaan dus het boek "mijn geheime tuin" krijg ik waarschijnlijk morgen . Voorlopig kan ik dus wel even kleuren!
Dit lijkt me echt heel leuk! Eigenlijk heb ik geen tijd voor nóg meer hobby's, maar ik denk dat ik toch maar een boek ga bestellen. Dat Paisley-boek lijkt me erg gaaf!
Leuk Leuk Allemaal enthousiaste mensen. Showen jullie ook wat als je iets klaar hebt? Ik ben altijd wel nieuwsgierig hoe anderen kleuren Mijn madela is klaar: (sorry voor het slechte licht)
leuk idd, onze dochter heeft ook zon boek gekocht. (word zondag 8) ze vind kinderboeken echt niet leuk en veelste simpel. dit boek vind zij leuk en ik heb er ook mijn eigen platen in hihihi soms zitten we ook samen erg gezellig
Mooi! Mijn beginnetje: Oh.. Op zijn kop. Grr.. Nou geen idee hoe dat te veranderen En ook wat donker zo haha.
Oh wat fijn dat ik niet de enige ben!! Ik ga vandaag aan bij m'n vriend dat het mij zo leuk leek om zo'n kleurboek te kopen. Bij pippo's stonden ze in het foldertje voor 5,95. Hij keek me aan alsof ik gek was geworden, haha Ik sta voor de klas en ik denk dat kinderen in de bovenbouw dit ook erg leuk vinden! Kinderen worden er rustig van en hoe moeilijker de kleurplaat hoe leuker ze het vinden. Zoek me altijd suf naar uitdagende kleurplaten voor ze en het liefst kleur ik dan gezellig met ze mee! Maar dit topic heeft mij enthousiast gemaakt, ik ga woensdag even bij pippo's langs
Ik heb meteen 2 van die boeken besteld (mijn geheime tuin) en potloden. Wat leuk! Ik geef er eentje weg aan iemand die momenteel erg in de stress zit en maar niet kan ontspannen. Ze houdt erg van bloemen (heeft daar allerlei opleidingen in) maar is haar inspiratie kwijt....misschien kan ze het weer terugvinden met behulp hiervan. Thnx voor de tip! Ik ga zelf ook lekker aan de slag
Gisteren zag ik bij de Primera ook opeens een stand staan met 4 verschillende kleurboeken voor volwassenen. We zetten hier een enorme trend dames!
Op pinterest staan ook een heleboel leuke kleurplaten voor volwassenen. Moet je natuurlijk wel even zelf printen. Als je zoekt op colouring pages vind je makkelijk.
Ik heb dit boek net besteld. Kan wel wat ontspanning gebruiken... Vanwaar de keuze voor stiften ipv potloden bij sommigen van jullie?
Heel errug leuk en ontspant ook echt. Ik zit dan samen met mijn dochter aan tafel te kleuren. Voor degene die een goedkoop alternatief zoeken voor de kleurpotloden. Bruynzeel heeft 45 kleurpotloden voor iets van 15. Als dat niet genoeg kleuren zijn Ook van Bruynzeel een pak van 50 stiften voor, jawel nog geen 6 Ik heb de potloden bij Bossina in Groningen gekocht en de viltsiften bij Flokstra ook in Groningen. Ik moet zeggen dat ik zelf de voorkeur geef aan Stabilo Pen 68 viltstiften