Ik denk dat ie af is heb de achtergrond met pitloid gedaan. Ik ben matig enthousiast maar ik kap met deze, ben dr klaar mee:-D op naar de volgende!
Gaaf die vlinders. Ziet er mooi uit!! Lijkt mij ook heel leuk. Ga ook iets met vogels, vlinders als volgende plaat doen!
http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/1254/1254924.gif Deze heb ik. Zijn erg fijn. Voldoende kleurtjes om mee te beginnen
Ik heb een vraagje! Wie heeft ook het boek mijn geheime tuin en kleuren jullie dat gewoon in met stift? Ik ben nu met de eerste plaat bezig met stift maar hij drukt door? Meer mensen last van?
Mooi allemaal zeg!! Goed bezig Ik heb er nu 1 af, denk ik. Wilde eigenlijk nog het groen wat beter accentueren maar ben er even klaar mee
Mijn geheime tuin heb ik ook in de kast liggen. Ik was helemaal enthousiast. 1 bladzijde gekleurd en daarna niet weer. Nou heb ik het op dit moment ook te druk haha Maar het is wel hartstikke leuk en rustgevend!
@Druif: ik vind het mooi met dat lichte blauw hoor. Ik heb mezelf gisteren getraceerd op 15 stabilo stiften. Nu kan ik echt van start
wow wat een prachtige creaties zie ik hier voorbij komen. deze heb ik net af. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Stabilo, net op gewoon papier gedaan maar dan loopt het ook een beetje uit.. Ik blijf maar bij mn potloden