Er komen mooie platen voorbij zeg! Balen dat je niet in elk boek met stift kan werken! Mijn plaat is (bijna) af, ik twijfel of ik de achtergrond ook moet kleuren, ik denk dat ik m wit laat.
Ja heel balen gelukkig kom ik er nu achter. Deze plaat maak ik af met stipt end verder maar met potlood.
zal ik wel doen. vind hem mooi, maar achtergrond wat kaal. Die kleurtjes moeten er uit springen. Misschien lichte kleur
Ik denk dat de kleurtjes er echt uitspringen met een zwarte achtergrond, maar ik ben bang dat ik m verknal
Ik vind het ook heerlijk om te doen. Heb veel mandala's gemaakt. Nu zag ik hier op het forum Mijne Geheime Tuin. Wat een mooie platen staan erin. Ben met de kaft begonnen omdat mijn potloden nog niet binnen zijn. Jammer dat ik hierboven lees dat stiften doordrukken.
O leuk! Ben erg benieuwd naar t resultaat. Dat vind ik het leukste. Kijken wat anderen er van hebben gemaakt.
De boeken van creative Haven zijn ook in enkelvoudig geprint waardoor je van dat doordrukken geen last hebt! Kweenie: ik had potloden van faber, deze zijn lekker zacht en geven veel kleur af, alleen als je één bloem kleur kan je weer bijslijpen, het wordt dus wel een dure business
Ah oke en bruynzeel. Ik heb mn order bij bol geannuleerd trouwens. Konden pas omstreeks de 28ste leveren. Gisteravond kleurboekenwinkel.nl nog gemaild en die hebben nog snel de boeken op de post gedaan. Krijg ze morgen hoop ik. Xxx
Ik had van bruijnzeel de aquarel variant nog liggen. Ik gebruik er verder geen water bij. T zijn er 20
Bekijk bijlage 395673 Hier mijn eerste.. uit curious creatures potloden van mijn moeder zijn niet goed... moet veel te hard drukken.. en de punten vallen er zo uit. de aquarel potloden zijn wel goed.. ik ga denk ik de bruynzeel potloden bestellen.. ben niet te vreden met de vogels.. die had ik als eerst gedaan.