Mooie tekeningen komen er weer voorbij! Mijn geduld raakt bijna op, ik wil oohook! Kan hopelijk woensdag aan de gang, zin in! xxx
Bij mij zouden de potloden ook de 28e pas geleverd worden maar ik kreeg eerst mn kleurboek en de volgende dag mn potloden.
Ik vind deze echt geweldig! Hier even uit de kleur-running. Heb met beide vlerken tussen een wasrek klem gezeten
Mooi Mini S! Ik heb weer heel wat mooie platen voorbij zien komen . Ik heb al een tijdje niet gepost maar ben wel aan het kleuren geweest, niet zo heel veel maar toch. Heb er 2 af met stift, maar daar ben ik niet zo tevreden over, ik kan met potlood mooier kleuren. Ik heb wel een nieuw kleurboek, daar zijn deze platen van . En ik ben er met 1 bezig met potlood, dat bevalt me toch nog het beste. Zal nog zeker wel meer met stift kleuren maar niet zo vaak haha. Deze 2 zijn af : Bekijk bijlage 396014 Bekijk bijlage 396015
En deze ben ik nu aan bezig : Bekijk bijlage 396016 volgende keer kijken voor foto's van dichterbij zodat de details beter te zien zijn. Die vallen nu niet zo op.
Ik vind die met stift juist erg gaaf qua kleur! En mini s, die van jou is zeker mooi geworden. Mooi strak met die kleurkeuze!
Oh mijn god!! Iedereen verklaart mij voor gek maar ik ben dus niet de enige na de dood van mn sv ben ik iedere dag wel even gaan kleuren. gewoon lekker niks aan je hoofd en inkleuren maar. Iedereen moest er om lachen maar merk nu dat het eigenlijk helemaal niet zo goed is ik ga deze week meteen op zoek naar een leuk boek! En beter poloden want heb nu van die dikke voor mn dochter van 1.5 haha
Zullen we een thirt laten drukken? 'Ik kleur en ik ben er trots op' En op de achterkant 'Ja, kleuren, je weet wel, met potloden 😁'
@alf sterkte zeg! Dat is behoorlijk kl*te! Ik ben nu deze maken... Al meer mensen die deze hebben gedaan of er mee bezig zijn?
Bedoel je die van mij of die hierboven met die vissen? Die van mij komt uit het creatief kleuren voor volwassenen
Wat een prachtige kleurplaten komen er hier langs!! Ik zit momenteel nog lekker in de tuin te kleuren, kopje koffie erbij heerlijk! Kan nog heel even want het begint langzaam iets donkerder te worden. Ben niet heel tevreden over het resultaat tot nu toe maar het is mijn eerste kleurplaat, moet ergens beginnen . Van het weekend ook even stiften kopen