Ik moet nu stoppen met kleuren en het huishouden gaan doen . Mijn aanstaande is volgens mij niet zo blij met mijn nieuwe hobby haha! #verslaafd
Ik vind hem wel mooi hoor. Alleen heb ik ook geen tips voor je qua kleuren. En die binnenkant van mijn geheime tuin is ook mooi Marijke. Ik ben met mijn 2e kleurplaat bezig van kleuren voor volwassenen deel 2 met stift. En had een klein beginnetje gemaakt met kleurpotloden in mijn geheime tuin. alleen het laatste moet bij mij perfect dus doe ik alleen als ik echt veel tijd heb en die andere pak ik wel eens als ik gewoon wil ontspannen en even niet wil nadenken.
Ik ben bezig met mijn 2de kleurplaat maar nu met stiften! Jeetje wat een werk is dit zeg en tis niet makkelijk om inspiratie te blijven houden hahaha hoop dat ik jullie snel het eindresultaat kan laten zien
Ik was erg nieuwsgierig wat dit topic inhield maar wat leuk! Ik teken ook graag! Kan je zlke boeken bij pipoos kopen??
Wat superleuk al die tekeningen . De resultaten met stift vind ik ook heel erg leuk, misschien ook eens wat stiften aanschaffen. Ik zag het kleurboek van Curious Creatures ook al voorbij komen, die heb ik ook hier liggen (plus nog 6 anderen ). Misschien daaruit mijn volgende projectje kiezen. Gisteren en eergisteren heb ik mijn eerste tekening uit mijn nieuwe kleurboeken gemaakt. De foto is wat donker, maar ben wel erg tevreden. Het is er een uit de collectie van 'Dover Coloring Books', in het specifiek 'Angels'.
Joepie vandaag de geheime tuin en stiften kado gekregen van mn man....hoef me voorlopig niet te vervelen!
Wauw mooi weer allemaal Ik heb er ook weer 1 af, ben er best wel trots op, vooral de vissen vind ik erg mooi gelukt