Kleuren voor volwassenen

Discussie in 'De lounge' gestart door hannez91, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Nice!
    Vissen zijn idd erg mooi geworden.

Vandaag krijg ik twee nieuwe boeken binnen als postNL mee werkt! Jeeh!

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    ik zag gister bij de bruna ook een reis editie van crea kleuren

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Dames, nog gekleurd vandaag? Dit is mijn vangst van de dag!

4. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is niet zon goede combi, ik zou dan kopieën maken want het drukt erg door :(

5. linde90

linde90 Niet meer actief

waar kan je het voordeligst boeken en potloden halen?

6. Mini Shopaholic

@Lara Als je een aantal pagina's terug leest worden er wel tips gegeven. Kijk anders eens op bol.com. De goedkoopste kleurboek is 6.95 dacht ik. Potloden kan je bij de zeeman of de hema al kopen voor een paar euro, maar ik weet niet hoe de kwaliteit dan is.

@Vlinder73 Ik heb de stabilo 68 stiften. Die zijn echt ontzettend fijn. Zeker een aanrader. De rest ken ik niet daar kan ik je niet bij helpen. Succes met je keuze!

@Druif78 GAAF!!! Ik heb zeker ook gekleurd vandaag! Heerlijk. De kleurplaat is nog niet af, dus die kom ik later showen ;)
    Heb vandaag 2 boeken binnen gekregen. Dus ik heb weer wat af te wisselen.

@iedereen die stabilo 68 stiften hebben. Op deze site kun je de stiften los bij kopen. Op je stiften staat de nummer van de kleur, maar er is nog veel meer te verkrijgen. Mocht je je collectie willen uitbreiden check dan deze site!! :D
    Schwann stabilo pen 68 | Peter van Ginkel

Soms wil ik net een andere kleur groen of blauw of roze pakken maar heb ik de kleur die er tussen zit niet. Ga denk ik op deze site wat kleurtjes los bij kopen.

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Dat wel een hele goeie tip.. Hoe heb je deze winkel gevonden?

Wie heeft er potloden via internet besteld? Ik durf het niet, ben een beetje huiverig bang dat ze tijdens het vervoeren een of meerdere keren vallen voordat ze aankomen. Hoe is jullie ervaring hierin?

8. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel

Ik heb via bol.com potloden van bruynzeel gekocht 36 stuks. Maar veel bleken van binnen kapot te zijn. Je krijgt het in gewoon karton en zo door de brievenbus. Die ik had gekocht zijn mxz 36 stuks die zitten in zo een ijzere doosje. Als deze op zijn koop ik ze gewoon in de winkel.

9. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Daar ben ik dus nu zo bang voor

10. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik gebruik potloden van Bruynzeel (ook die mxz 36 volgens mij), en stiften en fineliners van stabilo. Die site waar je ze los kunt bestellen had ik ook al gezien, wil daar binnenkort ook nog losse bij bestellen (heb een set van 20 stiften namelijk, maar mis soms kleuren). Denk dat ik morgen maar even ga kijken welke ik heb en welke nog niet :)

11. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    oeh goeie site, ik wil van de week even voor potloden en die andere stabilo stiften kijken :) en waarschijnlijk ook nog wel een ander kleurboek voor de afwisseling ;)

Lekker een simpele vandaag, ben wel erg tevreden over de roze en de blauwe bloemen :)

Bijgevoegde bestanden:

12. Mini Shopaholic

Deze twee kleurboeken zijn vandaag binnen gekomen!!! Jeeh! Genoeg keus voorlopig! Echt erg ik heb er nog 3 op mijn wish list. Heb mezelf voorgenomen dat ik pas weer mag kopen als er 1 helemaal vol zit hihi ;)

13. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel

Hahaha. Nou ik ben met de eerste boek bezig en mag pas een nieuwe halen als deze vol is vriend is bang dat dit maar tijdelijk is en dus niet dat ik weer eens ergens mee begin en vervolgens op de stapel op zolder. Daar liggen al tig puzzels en boeken. 2 andere hobbys die ik maar paar mnd heb volgehouden.

14. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Welke heb jij dan een rolset of en een blik of juist in die doorzichtige koker??

15. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Nou deze heb ik nu af.

Bijgevoegde bestanden:

16. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mooi zeg, ladylaila!!
    Ik mag idd pas weer een nieuw boek bestellen als deze vol zit. Ik heb ook de derwent potloden van kweenie op mn wishlist staan, maar ik wil wel zeker weten dat het geen tijdelijke hobby is! Tot dusver geniet ik er wel erg van als ik er mee bezig ben, al moet ik er wel echt tijd voor vrij maken...

mini shopaholic: ik had die animal designs ook op mn wensenlijst staan. ben heel benieuwd naar je platen! Had uiteindelijk voor de nature scapes gekozen omdat die zowel dierenplaten als bloemen platen heeft. Mn komende boek gaat wel iets abstracts worden denk ik, al had je ook mandala's met dieren, die leek me ook heel mooi... zucht...keuzes maken....

17. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier net de overige 26 stabilo's besteld, dus zodat ik alle kleuren heb, ook de neons :). Heb vooralsnog maar 1 kleurboek, maar er is vandaag koopzondag hier, dus misschien vanmiddag nog wel eentje er bij (of eerst zorgen dat ik meer kleurplaten heb gekleurd en dan een paar bestellen voor de vakantie :p).

18. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Ik probeer nu mijn boek zoveel mogelijk vol te hebben voor 12 juni want ga dan op vakantie en dan krijg ik weer een nieuwe. Aan tijd heb ik genoeg. Ik kleur meestal s avonds als de kids op bed liggen. En vaak nog een uurtje overdag met mijn oudste.

19. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Dames moeten we niet ondertussen eens gaan toegeven/bekenen dat we lichtelijk verslaafd zijn, hahahah

Deel Deze Pagina