Kleuren voor volwassenen

Discussie in 'De lounge' gestart door hannez91, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Ik geef toe ik ben verslaafd ;)

Mijn neefje van 5 wilde met alle geweld ook uit mijn boek kleuren. Heb een kopie gemaakt en hij is helemaal happy. Zo cute!!
    Hier zijn meesterwerk in wording ;)

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Mooie kleurplaten komen hier weer voorbij:)
    Ik heb er ook weer 1 af. Binnenkort toch ook maar een boek met witte achtergrond halen. De keuze aan kleuren is nu een beetje minimaal omdat ik donkere en doffe kleuren niet zo mooi vind lijken bij een zwarte achtergrond.

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik wilde mezelf trakteren op aquarelpotloden en viltstiften. Mijn man was zo lief om mee te gaan en met de kleine bij de auto te wachten zodat ik naar Pipoos kon lopen....
    Bleek Pipoos dicht te zijn op zondag, grrrr wat was ik teleurgesteld zeg...
    Nou dan moet ik volgende week maar een keertje gaan

4. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Jammer vlinder. Hoop dat je van de week toch slaagt.

nou deze heb ik getimed ben er net geen uur mee bezig geweest. Incl rookpauze.

Bijgevoegde bestanden:

5. Mini Shopaholic

Dat heb je snel gedaan hihi. En de achtergrond, laat je die wit?

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Op mijn Werk ben ik laatst met een cliënt ermee bezig geweest (dagbehandeling voor dementerende) en ik dacht: dat is leuk! Dat waren kleurplaten gekopieerd maar dan met schaduw effecten erin.. Het lichte moest je dan licht kleuren en het donkere een donkere tint en dat het dan in elkaar overloopt.. Weet iemand welk boek dat zou kunnen zijn? Of welk boek dat heeft?
    En wat is mooier met potloden of stiften of combi?

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En welk boek adviseren jullie als ik combi van van alles wil?

8. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    @iedereen die stabilo 68 stiften hebben. Op deze site kun je de stiften los bij kopen. Op je stiften staat de nummer van de kleur, maar er is nog veel meer te verkrijgen. Mocht je je collectie willen uitbreiden check dan deze site!!
    Schwann stabilo pen 68 | Peter van Ginkel

Ben je niet goedkoper uit als je hier al je kleuren besteld ipv eerst de stiften in de winkel koop?

9. Mini Shopaholic

Volgens mij is dat het goedkoopste ;)

10. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo er komen weer mooie platen voorbij.De laatste dagen niet veel tijd gehad om te kleuren, af en toe n kwartiertje ofzo. Vanmiddag buiten even n momentje gehad. Ik zit soms in bed te kleuren, haha.

Heb nu weer 2 platen af, bij de eerste plaat heb ik uiteindelijk toch de achtergrond zwart gemaakt, ben niet helemaal tevreden.

11. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kreeg weer een geen 2 foto's in 1 bericht...

12. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Wat een leuk topic dit zeg! Het lijkt mij ook wel erg leuk om een mooi kleurboek aan te schaffen en wat goede stiften en kleurpotloden. Ik denk alleen dat mijn vriend er niet zo blij mee gaat zijn als ik weer een hobby erbij neem ;) ik heb al zoveel hobbymateriaal..
    Ben blij als mijn zoontje straks wat meer de leeftijd krijgt om te kleuren dan doe ik graag mee.

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
  14. Mini Shopaholic

Waarom niet tevreden? Ik vind hem erg mooi zo! Stuk mooier als die van mij!!

15. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Ik vind het mooier met een witte achtergrond. Dan lijken ze allemaal eruit te springen. Heb al een soortgelijke gemaakt met gekleurde achtergrond vond ik niet zo mooi. De meeste laat ik daarom ook wit.

16. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had de achtergrond misschien met zwarte stift moeten doen,met potlood krijg je niet alles egaal zeg maar.
    Die van jou vind ik mooi hoor mini shopaholic ik moest gelijk aan n oosters kleedje denken door dat oranje/bruin :D

17. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

18. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

19. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL

Mooi gedaan, het geeft n mooi effect als je kleuren gebruikt die dicht bij elkaar staan!
    Welk boek is dit?Ik vind de platen gaaf!

20. Alf

Alf Niet meer actief

Deel Deze Pagina