Ik geef toe ik ben verslaafd Mijn neefje van 5 wilde met alle geweld ook uit mijn boek kleuren. Heb een kopie gemaakt en hij is helemaal happy. Zo cute!! Hier zijn meesterwerk in wording
Mooie kleurplaten komen hier weer voorbij Ik heb er ook weer 1 af. Binnenkort toch ook maar een boek met witte achtergrond halen. De keuze aan kleuren is nu een beetje minimaal omdat ik donkere en doffe kleuren niet zo mooi vind lijken bij een zwarte achtergrond.
Ik wilde mezelf trakteren op aquarelpotloden en viltstiften. Mijn man was zo lief om mee te gaan en met de kleine bij de auto te wachten zodat ik naar Pipoos kon lopen.... Bleek Pipoos dicht te zijn op zondag, grrrr wat was ik teleurgesteld zeg... Nou dan moet ik volgende week maar een keertje gaan
Jammer vlinder. Hoop dat je van de week toch slaagt. nou deze heb ik getimed ben er net geen uur mee bezig geweest. Incl rookpauze.
Op mijn Werk ben ik laatst met een cliënt ermee bezig geweest (dagbehandeling voor dementerende) en ik dacht: dat is leuk! Dat waren kleurplaten gekopieerd maar dan met schaduw effecten erin.. Het lichte moest je dan licht kleuren en het donkere een donkere tint en dat het dan in elkaar overloopt.. Weet iemand welk boek dat zou kunnen zijn? Of welk boek dat heeft? En wat is mooier met potloden of stiften of combi?
@iedereen die stabilo 68 stiften hebben. Op deze site kun je de stiften los bij kopen. Op je stiften staat de nummer van de kleur, maar er is nog veel meer te verkrijgen. Mocht je je collectie willen uitbreiden check dan deze site!! Schwann stabilo pen 68 | Peter van Ginkel Ben je niet goedkoper uit als je hier al je kleuren besteld ipv eerst de stiften in de winkel koop?
Zo er komen weer mooie platen voorbij.De laatste dagen niet veel tijd gehad om te kleuren, af en toe n kwartiertje ofzo. Vanmiddag buiten even n momentje gehad. Ik zit soms in bed te kleuren, haha. Heb nu weer 2 platen af, bij de eerste plaat heb ik uiteindelijk toch de achtergrond zwart gemaakt, ben niet helemaal tevreden.
Wat een leuk topic dit zeg! Het lijkt mij ook wel erg leuk om een mooi kleurboek aan te schaffen en wat goede stiften en kleurpotloden. Ik denk alleen dat mijn vriend er niet zo blij mee gaat zijn als ik weer een hobby erbij neem ik heb al zoveel hobbymateriaal.. Ben blij als mijn zoontje straks wat meer de leeftijd krijgt om te kleuren dan doe ik graag mee.
Iemand ervaring met deze?? bol.com | Stabilo Color Kleurpotloden 24 Stuks | Speelgoed of meer geschikt als kinder potloden?
Ik vind het mooier met een witte achtergrond. Dan lijken ze allemaal eruit te springen. Heb al een soortgelijke gemaakt met gekleurde achtergrond vond ik niet zo mooi. De meeste laat ik daarom ook wit.
Ik had de achtergrond misschien met zwarte stift moeten doen,met potlood krijg je niet alles egaal zeg maar. Die van jou vind ik mooi hoor mini shopaholic ik moest gelijk aan n oosters kleedje denken door dat oranje/bruin
Ik wil ook weer even showen . Deze is af Bekijk bijlage 397296 Hier ben ik nog mee bezig maar niet zoveel zin om deze af te maken nu Bekijk bijlage 397297
Mooi gedaan, het geeft n mooi effect als je kleuren gebruikt die dicht bij elkaar staan! Welk boek is dit?Ik vind de platen gaaf!