Die heb ik ook inderdaad. Vind ze niet heel geweldig. Ben nog steeds op zoek naar betere potloden eigenlijk.
Dankjewel! Dit is het Creatief Kleurboek voor grote mensen, de rode. Er is namelijk ook een paarse maar ik vond deze mooier. Alle platen hierboven zijn uit dat boek . Ik heb van degene die ik het leukst vond kopietjes gemaakt zodat ik die altijd nog een keer kan kleuren, en mijn dochter vond ze ook leuk dus die heeft er ook een paar .
Als je goede potloden zoekt kijk dan of je deze kunt vinden, ze zijn behoorlijk prijzig maar geven hele mooie heldere kleuren : Pencils4artists | Design by Bruynzeel Sakura - Colour Pencils Dit is een engelse site maar ik heb die van mij bij een boekhandel gekocht, voor destijds 44,- geloof ik. Ik heb de grootste doos van 48 stuks. De punten zijn wel vrij zacht maar de kleuren zijn echt prachtig. Ik heb ook nog een andere doos van Bruynzeel, de Van Gogh. Ik kan ze zo snel ff niet vinden dus kan er ook geen foto van maken. Deze punten zijn iets harder als de Sakura en dus gaan ze langer mee. Denk niet dat deze nog verkrijgbaar is ik kan hem nl. niet op internet vinden. Volgens mij heb ik een paar jaar geleden iets van 28,- er voor betaald maar daar moet je me maar niet op vast pinnen. Je ziet het ik geef veel geld uit hier aan maar dan heb ik ook wel erg goede potloden . Ik heb beide dozen al een paar jaar trouwens omdat ik al een paar jaar aan het kleuren ben .
En ik ben ook begonnen de binnenkant te kleuren : Bekijk bijlage 397319 Alles met stift. Vind het trouwens wel jammer dat de kleuren op de foto niet zo mooi over komen als dat ze daadwerkelijk zijn. Sorry voor de spam haha.
Weer eens 1tje af. Aangezien ik toch eveb moest uitrusten met been omhoog voordat ik mijn kleine weer moet halen. Ben hier bijna 2 uur mee bezig geweest maar de bruine potlood moest io vaak slijpen.
Hier ook weer veel aan het kleuren geweest. Vandaag nieuwe potloden besteld. Hoop ze na de vakantie te kunnen gebruiken. Derwent 72 stuks Nu hopen dat het goede potloden zijn. Had potloden besteld maar die zijn door het bezorgen helemaal kapot. Kan slijpen maar iedere keer breekt de punt. Heb het bedrijf gebeld en ze kunnen kosteloos terug. Wel hele goede service. Zal straks eens wat foto's plaatsten van wat ik heb gemaakt.
Ik ben met mn 2e tekening bezig. Kan foto's helaas niet uploaden met mn telefoon. Maar foto's volgen. Ben heeeeel blij met deze leuke hobby en dit topic
mooi..is dit mijn geheime tuin? als het goed is krijg ik dat kleurboek morgen binnen.. heb ook al curious creatures..maar die vind ik toch niet zo heel erg leuk!
Dat is idd dat boek. Erg blij mee!! Ik heb ook het kleurboek voor volwassen maar deze is toch leuker.
Wat een fijn topic dit! Mooi gekleurde platen komen er voorbij! Ik ben er ook al een tijdje mee bezig, maar het lag ff stil. Hierdoor weer motivatie gekregen! Oeh, kleuren los bijkopen lijkt me erg fijn, heb er al een setje van 10 van. Alleen, 12,50 verzendkosten... Pfoe... Iemand nog een idee waar je ze nog meer los kan kopen?
Ik heb daar gister 26 stiften besteld voor 28, nogwat. Verzendkosten was 4,09. Ik schrok ook van die 12,50 maar dat is waarschijnlijk bij grotere dingen. Niet voor alleen wat stiften iig!