Zo weer een plaat af! Ik begin langzamerhand n beetje achter te lopen wat betreft het huishouden .......
Bij lobbes.nl heb ik ze besteld volgens mij betaal ik 3 euro verzendkosten dus dat is nog wel te doen! Ik zoek nog nieuwe kleurboeken, welke kunnen jullie aanraden?? Ik heb nu mijn geheime tuin maar daar drukken mijn stiften heel erg in door en het enige echte kleurboek voor volwassenen deel 2 maar die vind ik erg tegenvallen Ik kan trouwens geen fotos uploaden weten jullie hoe dat kan want ik wil mijn creaties ook delen
Suf van ze dat ze dat niet duidelijker in de info zetten dan, denk dat dit een hoop mensen afschrikt. Dank voor alle tips!
Tip trouwens voor de fans van de Creative Haven boeken, op Free delivery worldwide on all books from The Book Depository betaal je maar de helft ongeveer in vergelijking met Nederlandse sites. En geen verzendkosten!
OMG wij doen echt serieus dezelfde dingen haha! Ik ben nu ook met deze bezig! GAAF geworden zeg! die van mij ziet er heel anders uit
Als mijn zoon nou morgen eens 2 uur tussen de middag gaat slapen en ik in 15 min de afwas gedaan kan hebben dan is hij morgen af
Wat een mooie dingen komen er hier weer voorbij. Heb een poosje weinig tijd gehad om te kleuren maar eergisteren weer wat tijd gevonden om te tekenen, en gisteren begonnen met het inkleuren. Sorry voor de slechte foto zodra hij af is zal ik betere maken.
Ik heb elke keer als ik op de helft ben ook spijt en vraag me af waarom ik er in godsnaam aan begonnen ben. Maar ik vind het uiteindelijk wel weer leuk hihi!
En weer een af!!Je moet toch wat als je verlof hebt Ik weet nog niet wat ik met de achtergrond ga doen, zwart wil ik dit keer niet. Welke kleur zorgt ervoor dat het rood eruit springt? Het zijn 5 kleuren rood trouwens, het is lastig te zien op de tekening, op de buitenlaag van de potloden is een duidelijker kleurverschil te zien.
Mooi! Misschien geel of bruin als achtergrond? Welke potloden gebruik jij? Mooie kleurafgifte! Of moet je daar vrij hard voor duwen?
Ik heb potloden van bruynzeel, was zo'n blik met n schildpad erop 10euro kostte het.Met n scherpe punt kleuren ze wel donker, zodra het wat afplat moet je harder drukken.Voor de prijs zijn het prima potloden.
Ik ben er weer tijdje veel te druk gehad, dus helemaal niet kunnen kleuren! Maar heb vandaag eindelijk weer eens iets kunnen doen. Het was echt een hele klus, ook niet helemaal netjes binnen de lijntjes maar ik ben tevreden