Als tipgever zal ik ook even reageren Levertijd valt mee volgens mij, zal het nog even exact laten weten. Maar ik heb zondag besteld, vandaag bericht dat mijn bestelling verstuurd is. Zal berichtje plaatsen als ik de boeken binnen heb. Wat langere levertijd vind ik zelf geen probleem aangezien de boeken daar zoveel goedkoper zijn. Bestellen is erg eenvoudig vind ik. Account aanmaken, boeken in mandje plaatsen. En afgerekend met Paypal. Het wijst zich vanzelf.
Ik heb net een paar boekjes besteld en het bestellen was erg makkelijk via paypal Over de levertijd kan ik niks zeggen maar als ik ze binnen heb wil ik het wel laten weten
Even een nitwit vraag... Naar mijn beste weten heb ik nog nooit wat betaald via paypal... Heb je daar een speciale pas of account voor nodig? Of is het net zoiets als ideal? Levertijd van max twee weken vind ik nog erg acceptabel!
Gisteren aan een nieuwe kleurplaat begonnen, mijn eerste met stift. Maar door een stom ongelukje met strijken zit kleuren er even niet in....
Dank dames, sta op t punt mezelf een mega doos derwent kado te doen. En maar hopen dat dat me vrolijker maakt, en dan realiseren dat ik wel met geld kan smijten, maar niets de leegte vult 😔
Een hele dikke knuffel voor jou! Niets gaat de leegte opvullen, daarom is het ook zo zwaar.... Toch kan een goede afleiding heel wat voor je betekenen. Meis toch, vind het zo erg voor jullie
Zo lief alle reacties, het is niet te beschrijven wat voor gruwel je ineens in terechtkomt. Een nachtmerrie waarvan je niet eens wist dat je hem kon hebben, laat staan beleven 😔
Deze heb ik ook, alleen zou ik ze in de winkel kopen bijv bij Pipoos en niet via internet ivm het breken vd stiften binnen in de potloden. Je weet niet wat er onderweg mee is gebeurt
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Neem de tijd om het een plek te geven. Geef toe aan het verdriet. Hoe is het met haar man/vriend?
Voor Paypal moet je inderdaad een account aanmaken: https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/pay-online Het is erg makkelijk met vooral buitenlandse bestellingen. Gecondoleerd en sterkte.... Opvullen zal het inderdaad niet kunnen, maar af en toe wat afleiding geven wel.
Mmm Ik heb een account aangemaakt en wilde betalen... nu geeft ie aan dat ik alleen een aankoop kan doen als ik mn creditcard heb gekoppeld.... maar dat heb ik niet gedaan want die heb ik niet. Volgens paypal kan het ook zonder, maar blijkbaar niet voor het aankopen bij deze winkel? Klopt dat? Had me toch leuk geleken! Had een gaaf boek gezien van creative haven: "Lotus" voor de helft van de prijs als hier in NL!
Druif ik heb een 3v card dat is een precairder credit card. Je kunt dus alleen betalen met deze kaart als je er zelf geld op hebt gezet. Kost 10 geloof ik. Met deze kaart heb ik betaald, dus ik kan je niet helpen met paypal sorry.
Geen idee eerlijk gezegd! Ik heb zelf mijn gewone rekening gekoppeld aan Paypal, dus als ik met Paypal betaal wordt het erna automatisch van mijn rekening afgeschreven.
Zoals jij het omschrijft, zo had ik het ook gedaan en begrepen. Wel kreeg ik een mail waarbij stond dat ze een klein bedrag zouden overboeken wat ik dan weer moest bevestigen, om te kijken of alles het doet denk ik? Na 2 dagen zou alles dan werkzaam moeten zijn, dus daar kan het ook wel aan liggen. Maar vervolgens weer een mail dat ik er NU mee kon betalen? Maar wellicht bedoelden ze NU als je je creditcard hebt gekoppeld? Pfff, zo eenvoudig was het nog niet om korting te krijgen
Ik heb 3 boeken gezien op die site.Ik ga ze maar gewoon bestellen,volgens mn vriend is paypal net zo veilig als iDEAL en je kan het ook nog terug draaien volgens hem.Ik ga voor paisleys designs,dreamscapes en floraldesigns voorlopig kom ik daar wel mn dagen mee door
Kan iemand mij de rechtstreekse url geven van al die kleurboeken. Ik wil er ook een paar bestellen (zeker als ze zo goedkoop zijn), maar welke ik vind zijn allemaal uitverkocht... Zit vast verkeerd, kan het niet vinden!
Voor de Creative haven boeken. Book search for Creative haven - page 1 - at The Book Depository Wat andere kleurboeken Book search for Creative Colouring for - page 1 - at The Book Depository