Kleuren voor volwassenen

Discussie in 'De lounge' gestart door hannez91, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Wow mooi! Welke potloden zijn dat? En waar heb je ze gekocht?

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Mijn 4 kleurboeken zijn gisteren verzonden met een bezorgtijd van 4-7 werkdagen. Hopelijk zijn ze er volgende week. Mijn stabilo stiften komen als het goed is vandaag..

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Heb ze binnen :D vanavond lekker kleuren dus!

4. Mimime

Mimime Niet meer actief

Dat zijn derwent coloursoft potloden!
    Ik heb ze besteld bij De Kwast - online winkel voor kunstenaars en hobby, heb ze net binnen en wat mooi!
    Wel een andere doos dan op de foto maar dezelfde kleuren!

Vers uitgepakt, vanavond proberen, kwijl kwijl

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Waaaaauuuwwww, wat een boel! En gaaf zo in zo'n houten doos... * kwijl*... Geniet er maar van en hopelijk kan je er een beetje je ontspanning in vinden!

6. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    #866 Michje, 4 jun 2014
    Laatst bewerkt: 4 jun 2014
    Door dit topic ben ik ook gaan kleuren! Heerlijk!

Uit boek 'Geometric Allover Patterns' van Creative Haven:
    IMAG0324.jpg

Uit boek 'Mijn geheime tuin':
    IMAG0326.jpg

Deze twee zijn gekleurd met de Bruynzeel 10 euro doos van blokker. Prima potloden, maar het kwaliteitsverschil met mijn andere potloden (setje van 12 van bruynzeel design colour) is wel enorm... De design potloden zijn echt veel fijner dan die van de 10 euro doos, maar helaas ook wel veel duurder.

Ik zal ook twee tekeningen met de design potloden posten. In het echt is het verschil duidelijker, maar ook op de tekening zie je verschil in helderheid en felheid...

7. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    IMAG0322.jpg

IMAG0329.jpg

Met de Bruynzeel Design Colour potloden, uit dezelfde boeken. Mijn geheime tuin vind ik heerlijk om te priegelen en de geometric allover patterns zijn tof omdat je er niet bij hoeft na te denken!

8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ooo, die onderste twee zijn heel erg mooi!

9. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik heb net een boek va Creative Haven gekocht via die Engelse site the book dispository!!! Square mandela's. heb er al super veel zin in!
    Het is uiteindelijk toch gelukt met ene nieuw aangemaakte paypal account. Ik moest idd 2 dagen wachten tot de rekening bevestigd was.Spannend, heb nog nooit wat besteld via ene buitenlandse site!

Heeft een van jullie zijn boeken via die site al binnen? Hoe lang is de levertijd?
    Het scheelt best veel geld!! Twijfelde ook nog om dreamscapes erbij te bestellen :p Maar ja, tis toch gratis verzenden dus dat komt later wel. Mn eerste boek is nog niet eens voor de helft vol ;)

10. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Paar jaar terug kleurde ik mandala's. Naast mijn man nooit verteld, want ja kleuren is voor kinderen. Een paar weken terug zag ik dit topic voorbij komen, maar heb niet gelezen. Tot ik bij de intertoys stond en het boek 'kleuren voor volwassenen' zag staan. Ik dacht namelijk dat het een grap was. Het bleef een beetje in mijn hoofd spoken en vandaag toch 'mijn geheime tuin' besteld bij bol. Samen met een doos met 45 potloden. Arrgghhh weer een hobby erbij.

11. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Michje wat mooi!En wat n verschil in potloden zeg!

Ik heb n bestelling staan op die buitenlandse site!Twijfel alleen nog of ik nu sercret garden zal bestellen of floral design, ik twijfel eigenlijk ook over crazy paisleys of crazy mandala's.......
    Wie kan mij helpen met de knoop door te hakken :p

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Haha, ja, ik kreeg afgelopen weekend commentaar van m'n pa (toen ik mijn rol met stiften liet zien), dat dat zeker voor mijn dochter was en dat ik te oud ben om te kleuren. Heb hem dus even duidelijk verteld dat dat ontzettend ontspannend werkt en er heel veel kleurboeken speciaal voor volwassenen zijn en dat het helemaal hip is :D vond ie maar vreemd.. Mijn psycholoog vindt het echter een heel goed idee!

13. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik heb donderdag 29 mei besteld (in de avond), bestelling is maandag verzonden. Bezorgtijd is 7-10 werkdagen, dus het moet hier tussen volgende week woensdag en de week daarop maandag komen. Ben heel benieuwd! Mijn 4 boeken waren samen nog geen 18 euro. En mijn andere 2 zijn ook nog lang niet vol hoor! Maar binnenkort 6 weken vakantie en dus heel veel tijd om te kleuren ;) Neem mijn spullen ook mee op vakantie.

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik heb ook al even op die site zitten snuffelen, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Te leuk voor mijzelf, maar ook voor mijn kinderen.
    Ik zocht op color. Is er een andere zoek naam handiger.

15. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
  16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Wat leuk dit!

Werkt het echt ontspannend! Heb ik wel nodig... Vorige week maandag gehoord dat mijn vader een tumor heeft in zijn prostaat en vorige week woensdag gehoord dat het in zijn botten zit, enige wat ze kunnen doen is tijd rekken:( mijn vader is nog maar 58...

Ga morgen eens kijken voor kleurboeken voor volwassenen.

17. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Ja die is een tijdje terug al gepost. Zeker de moeite waard. Ik heb er nu 2 keer een kleurboek geleverd door gekregen. Ondanks dat ze geen webshop hebben en je moet mailen, zijn ze heel snel met reageren en versturen, en hoef je pas te betalen als je het hebt. En ze hebben nog een perfecte service ook nog. Ik ben fan! :D

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Elsie wat heftig. Heel veel sterkte.

Mini dat is zeker goede service.

19. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Minime, hoe bevallen de potloden? Ben benieuwd! :)

20. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Sasz: dat is idd te doen qua levertijd! Ik heb ook geen haast, heb nog heel veel tekeningen in mn andere boek! Maar heb wel veel zin in de mandala's, even weer wat anders, iets abstract in tegenstelling tot alle planeten en dieren ;)
    Laat je het even weten als je ze binnen hebt?

sweet: ik zou voor de crazy mandala's gaan ;) Puur persoonlijke smaak hoor, deze wilde ik namelijk ook bestellen :p
    Maar ik zocht ook wat abstracts. ik twijfelde ook tussen de lotus, maar deze patronen zijn allereerst: all over en heel druk, dus denk echt dat ik dagen bezig ben met een plaat en dat vind ik toch iets minder. Wil wel binnen afzienbare tijd resultaat hebben ;) Daarvoor heb ik nu voor de square mandala's gekozen. Wel drukke patroontjes, maar kleinere tekeningen.

Merryl: ik heb deze link ooit eerder binnen dit topic gepost. Idd een hele fijne site! Bestellen gaat dan wel via de mail maar idd supersnelle service en persoonlijk contact! Nauwelijks verzendkosten. 1 euro voor 1 boek en niks bij meerdere ;)
    Die Engelse boekensite is echter de helft goedkoper nog én geen verzendkosten dus heb nu toch daar besteld...

Sterkte Elsie...

Deel Deze Pagina