Mooi minime! Maaruh die doos potloden die jij hebt is dat die doos die nu in de aanbieding is van 150 voor 79? (weet niet exacte prijzen maar zoiets was het dacht ik) Erg mooi maar wel erg duur hihi
Ze werken super fijn! Hij is van 155 voor 99 in de aanbieding waar ik hem gekocht heb. En de pagina eromheen was waar je bij kunt tekenen bij dit plaatje!
Ziet er strak uit mimime! Bij welke site had je de potloden besteld? Hier weer een creatie van mijn kant. ben dr al even mee vexig maar nog niet af. Morgen hoop ik n af te maken:-D
Mooie platen weer Heb er afgelopen week ook weer 2 gemaakt met mn nieuwe stabilo 68 stiften en uit mn nieuwe kleurboek. Het tweede enige echte kleurboek voor volwassenen Oeps... wel even nekken draaien zie ik
Mooie tekeningen weer! Vraagje.... Hebben jullie je bestelling van bookdepository(de link die gedeeld was) al binnen? Ik heb 28 besteld en hij is 31 verzonden. Ze hebben nog 2 werkdagen volgens hun lever termijn. Vind het best lang duren, maarja heb geen geduld.....
Ooooh, wat een mooie platen weer! Vind die van jou ook erg gaaf, olifantje! My miracle, heb eergisteern pas een bestellin g gedaan daar en kreeg vandaag een mail dat het verzonden was., Binnen Europa een levertijd van 7-10 werkdagen. Ik hou dus rekening met minimaal 2 weken wachten
Ik ben al een tijdje een meelezer en aangestoken door het kleurvirus. Ik heb vandaag 1 boek binnengekregen van de bookdispository. Vorige week donderdagavond 2 besteld en nu dus 1 binnen. Dat valt me mee. Ben benieuwd wanneer ik d'r andere binnenkrijg.
Olifantje echt mooi gekleurd!Mooie felle kleuren ook,plaat spat gewoon uit het boek! Vlinder het wordt mooi!Met de eerste plaat ben je wel even bezig!Ik durf er nog niet aan te beginnen,heb het geduld er niet voor
Die eerste die je op de foto hebt wil ik steeds doen maar ik weet niet hoe ik moet beginnen dus dan ga ik aan een andere beginnen hihi Ben benieuwd hoe die er af uit ziet!
Mooie platen weer zeg, gaaf even een weekje geen tijd gehad om te kleuren, vanmiddag eindelijk weer kunnen doen, heb nu mijn geheime tuin, bruynzeel potloden en stabilo 68 stiften dus ben al helemaal blij