Kleuren voor volwassenen

Discussie in 'De lounge' gestart door hannez91, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Mooi allemaal! Ik ben er met 2 bezig hihi. Als ze af zijn zal ik ze showen!

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik heb er weer twee af! Kan niet wachten tot het andere boek binnen is! Ben de dieren nu wel een tikkie zat :p

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ktijg ze niet in een post?

4. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
  5. IH5

IH5 Niet meer actief

Leuke link Sweet!

Wie heeft in Mijn geheime tuin gekleurd met Stabilo 68 stiften?
    Ik durf niet te beginnen omdat het papier zo dun overkomt....

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    kan niet, drukt door, is al eens genoemd in dit topic. Ik zou voor potlood gaan in dat boek

7. Mini Shopaholic

Ik heb er ook weer 1 af. Dit keer uit mijn nieuwe boek.

8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mooi met stift! Welk boek ben je nu mee bezig?

9. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie platen weer!Ik heb er ook weer 2 af en ik ben er 1 aan het verpesten.....Heb stiften van bic en die drukken door in het boek het enige echt kleurboek,gelukkig drukt het niet door in creatief kleuren voor volwassen

10. Mini Shopaholic

Dit boek!!! :)

11. natjes

natjes Niet meer actief

12. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier mijn platen!
    De onderste is nog niet af en is de plaat die ik een beetje verpest heb.....

13. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuke link

14. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Weer 1tje af en deze is uit 1van de nieuwe boekjes:D
    Baal dat ik geen stiften heb, was denk ik veel mooier geweest......maar goed.

15. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Mijn creaties, met rechtsonder ben ik nog bezig. Vandaag komt als het goed is m'n bruynzeel design box binnen.. De potloden die ik nu heb, werken voor geen meter. Hopelijk zijn de bruynzeel design beter 😊

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      52,6 KB
      Weergaven:
      5
  16. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamajen ondanks de vervelende potloden zien de platen er vrolijk uit! Soms vind ik het ook wel mooi dat de kleuren niet zo donker zijn!

Wat is het verschil in bruynzeelpotloden? Ik heb nu gewone bruynzeelpotloden (10euro bij de blokker....) maar je hebt ook design potloden, MKZ of de kever editie.....ik wil mooie potloden van mijn verjaardagsgeld aanschaffen.

17. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Is er hier ook iemand die ervaring heeft met copic markers? Die kun je heel mooi blenden, maar zijn echt onwijs duur. Zit er over te denken om binnenkort een paar te kopen om te proberen.

18. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Ik heb vandaag de bruynzeelpotloden binnen gekregen. De design potloden zijn de 'professionele' potloden van bruynzeel. Ben er erg tevreden over! Zal later nog een foto plaatsen met een plaat ingekleurd met de bruynzeelpotloden.

19. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Heeft vanmorgen iemand Q-music (de Belgische niet de NL) gehoord rond 08.20 uur?

Het ging over kleuren voor volwassenen :D

Dat dit een nieuwe hype is, goh ze hebben ook iets ontdekt.. en dat dit in Nederland nog populairder dan in België is. In Nederland zouden al over de 100.000 kleurboeken voor volwassenen zijn verkocht. Voor België hadden ze geen cijfers. Er was zelfs een interview met iemand die deed uitleggen dat het inderdaad anti-stress/rustgevend werkt.

Wat ik alleen stom vond was dat de presentator van Q-music er de hele tijd om deed lachen omdat hij het raar vond en hij had er nog nooit van gehoord. Leeft zeker onder een steen :p
    Wat ik ook vreemd vond was dat die meneer van het interview het steeds over volwassen mannen met kleurboeken had terwijl ik denk dat juist meer vrouwen dit doen. Heeft iemand van jullie een vent die ook mee kleurt?

20. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Haha, o lachen zeg!! Nee, ik vind het wel meer een vrouwending, net zoals dat knutselen en creatief bezig zijn toch ook meer een vrouwending is. Maar waarom ook niet!! Rustgevende bezigheden zijn toch voor alle mensen?! Maar voor de mijne niet hoor...

Ik verwacht eigenlijk vandaag mn boek met mandala's uit die Engelse boekenwinkel. 10 werkdagen zijn nu verstreken dus kom maar op!!!!

Deel Deze Pagina