Twee boeken zijn verstuurd op 7juni en mijn geheime tuin op 9 juni en die kreeg ik dus 14 juni binnen. Ik heb ze op 4 juni besteld. Heb jij wel alles gehad?
Klopt idd. Drukt wel door in dit boek, maar vind stiften toch leuker en lekkerder kleuren. Mijn andere boeken gaan prima met stift.
Potloden tekenen erg fijn in Mijn Geheime Tuin! Vind het heel rustig en 'organisch' kleuren, stift is wat heftiger (maar weer erg mooi in die boekjes met zwarte achtergrond bv). Ik ben echt absurd verslaafd *bloos*
Ik kan ook moeilijk mn boeken en potloden/stiften wegleggen! Soms moet ik eigenlijk slapen, omdat mn dochter zich toch echt om n uur of 5 meldt....maar dan moet ik toch nog even doorgaan, want de plaat is bijna af of die ene bloem....zucht
Ja!!!!Weer n boek ontvangen! Crazy paisley's! Helaas nog niet m'n Dreamscapes Ik wacht geduldig af..... Vind de tekeningen in crazy paisley's wel n beetje tegenvallen, lijnen zijn soms wat wiebelig en bloemen zijn niet mooi rond, ach gaan we gewoon zelf de boel n beetje bijwerken
Eenvoudig begonnen in Mijn Geheime Tuin; ik vind het moeilijk om nu te kiezen met welke tekening ik verder zal gaan Dochter heeft ook nieuwe stiften gekregen en een kleurboek, hihi, gezellig!
HELP SPOEDJE Ik wil ook op dezelfde site bestellen als wat jullie hebben gedaan. En toen kam ik dit boek tegen. Ik heb zelf creatief kleuren voor volwassenen en vind het een heel erg fijn boek. Is dit hetzelfde idee alleen dan met andere kleurplaten of zullen de kleurplaten hetzelfde zijn? The Gorgeous Colouring Book for Grown-Ups: Discover Your Inner Creative : Paperback : Various Authors : 9781782431534 Ik zal het jammer vinden als de meeste kleurplaten hetzelfde zouden zijn. Wel lijkt me dit hetzelfde kwaliteit boek en daarom spreekt het me aan! wie weet het??????
Ik heb nu ook 'het enige echte kleurboek voor volwassenen' en deel 2 daarvan... Ik kan nu jaren kleuren geloof ik *bloooos* mooie boeken wel! Heel afwisselend, leuk!
Hahaha, eh.. Ik heb nu 6 kleurboeken.. Enige echte kleurboek, creatief kleuren voor volwassenen, beautiful butterfly designs, in full bloom, naturescapes en tiffany windows. Ik mag van mezelf niet meer kopen nu, eerst zorgen dat deze helemaal ingekleurd zijn (over een jaar of 2 )
Haha ik zit nog "maar" op 2, maar zit al wel regelmatig te lonken naar andere boeken. En andere stiften.. En misschien moet ik toch ook maar eens potloden... En, en... Vreselijk verslavend, tijdrovend en ik voel me toch ook wel beetje nietsnutterig als ik zomaar overdag zit te kleuren. Met een luisterboek kleuren is helemaal lekker.
Ff een vraagje.... ik heb een aantal kleirplaten met heel veel rozen (van internet geprint) maar alle blaadjes dezelfde kleur rood is ook zo saai. Hoe doen jullie dat om er meer diepte in te krijgen? verder ben ik naarstig op zoek naar nieuwe potloden. Ik had die van bruynzeel met die kever gezien en van bruynzeel die letters (mz nog iets?) erop. Welke raden jullie aan? zal binnenkort ff wat showen.
Om diepte, of tenminste, geen saai vlak te krijgen gebruik je verschillende tinten, rood / oranje / donkergeel etc. en laat je deze mooi in elkaar over lopen. Ik zal straks ff een foto maken van een kleurplaat die ik gemaakt heb waar vissen op staan, die heb ik met die tinten gedaan.
sorry voor mijn kleine plaatje trouwens, is met mijn telefoon gemaakt, volgende keer maar weer mijn camera gebruiken haha. Ik zal straks wel een update plaatsen.