Ik heb alleen ervaring met die bruynzeel potloden met de kever op het blik; vind het hele fijne potloden voor een nette prijs. Ik denk zeker dat er betere potloden bestaan, maar ik vond dit qua prijs wel mijn max.
Qua prijs spreekt bruynzeel me wel aan, zeker omdat ik het kleiren nu leuk vind, maar vind ik dat over een tijd ook nog.... De kids hebben een setje van big maar die vond ik niet fijn. Nu gebruik ik potloden van première (zwarte buitenkant waar première op staat). Op zich best fijn, maar ik mis variatie in de kleuren. Ik heb dus alleen fel roze en verder geen andere tinten. Wel heb ik 5 verschillende soorten groen en blauw. Ik denk dat ik het een en ander ben kwijt geraakt in de loop van de tijd. zaterdag denk ik ff nieuwe potloden halen want dit begint me na een week al te irriteren.
Deze is veel werk zeg. Vind het wel super gaaf om te doen! Morgen komen mijn nieuwe kleurboeken binnen. Jeeh!!
Joepie, ik heb zo een kleuravondje voor de boeg <3 Nu als een wervelwind door 't huis om op te ruimen en dan fijn achter m'n bureau op zolder met m'n potloden en boeken
Jaaaa mijn boeken zijn er!!! genoeg keus voorlopig . Nu nog wat tijd zien te vinden. Ben er zo blij mee!
Wow flinke bestelling geweest!! Ik heb nu ook alles binnen!Gelukkig maar, want morgen gaan we op vakantie!
wwwwooooowwww, dat zijn er veel Ben zeer blij met de square mandala's, zie dat jij die ook hebt! Ik ben wel benieuwd wat je van de animal designs vindt, daar zat ik ook over te twijfelen. Wil evt ooit nog eens de dreamscapes bestellen en die kaleido color Maar eerst minimaal de helft opmaken van mn huidige twee boeken!
Wat kleuren jullie mooi.. Ik kleur nog steeds als een kleuter met een motorische achterstand.. Dus ik ben jarloers