Deze had ik vorige week al afgemaakt. Maar wilde m toch even delen, ik vind deze plaat tot nu toe de mooiste! Ik zie trouwens bij het uploaden dat ik maar een aantal KB heb die ik mag gebruiken, wat als m'n maximum bereikt is? Hoe kan ik dan nog foto's hier plaatsen?Moet ik ze de wissen?
Sweet, mooi! Ja, dan moet je er weer wat wissen! Hier weer twee mandalas van mij. Kleurstelling van die gene die af is vind ik mwah... lastig om iets nieuws te proberen! Met die ik nu mee bezig ben, ben ik tot nu toe blij! Wel veel werk!
Jeeeetje, wat mooi allemaal. Ik ben jaloers! Ik moet zelf nog wat meer durven ook geloof ik, ik kleur nu heel braaf vlakjes en streepjes in omdat ik de ingewikkelder platen niet durf Maar zulk mooi kleurgebruik en mooie diepte erin.... nee, dat zal het bij mij nooit worden ben ik bang Helaas vandaag niet kunnen kleuren, hopelijk morgen even!
Deze is grappig zeg! leuk om te zien wat het effect is als je alleen de lijnen kleurt! ik zou er zelf nooit op komen... leuk voor de inspiratie!
bij de action zijn er nu ook kleurboeken van mandala, voor 79 cent. mijn dochtertje heeft ook zo'n boekje, zijn ook wel leuk.
Ha dames (en heren) Via een tip op dit forum ook wat kleurboeken besteld! Dit is mijn eerste plaat. Nou heb ik hem gescand en 2x geprint op tekenpapier zodat mijn dochtertje van vijf haar eigen kon kleuren.. De vraag is eigenlijk..was dit zo verstandig? Met stiften gaat het papier best een beetje korrelen. Is dat tekenpapier alleen handig voor potloden? Dit was met supergoedkope stiften van bruynzeel (30 velt tips, 2,99euro) Is gewoon printer papier beter voor stiften? Ohja manlief vond hem wel mooi maar vond dat de achtergrond blauw had gemoeten hihi..(hij is een beetje van het vakjesdenken) Ik ben zelf voor de batiklook gegaan
Moooi! En mijn ervaring is dat goedkope stiften vaak vrij nat zijn, waardoor ze inderdaad het papier laten korrelen. Bij gewoon printerpapier heb ik dat ook. De Stabilo 68 stiften hebben een minder natte afgifte, daarbij korrelt en bobbelt het papier niet (tenzij je echt lang op 1 plek kleurt ofzo). Ik durf met m'n stiften alleen nog niet in boeken te kleuren, ben zo bang dat het doordrukt ofzo...
Ik zat net lekker in bed genesteld met m'n potloden en een boek, helemaal gefocust aan het kleuren, komt m'n man binnen met een kop thee voor mij. Hij begon me toch te proesten en gieren van het lachen Hij wist wel dat ik boeken had gekocht etc, maar had me nog niet bezig gezien en kennelijk zag het er hilarisch uit Maar na zijn lachbui bekeek hij wat ik aan het kleuren was en vond hij het wel oprecht mooi
Tja, ik snap niet zo goed wat er lachwekkend aan is. Wij zitten wel eens samen aan de keukentafel te praten, terwijl ik aan het kleuren ben. Mijn man zou daar echt niet door in lachen uitbarsten.. Snap niet zo goed waarom er zo vreemd op gereageerd wordt als je als volwassene vertelt dat je kleurt. Tis gewoon even lekker ontspannen..
Haha ik zie het zo voor me. 😄 Maar lukt jou dat, in bed kleuren? Ik moet toch wel aan tafel zitten.. Hier vindt ml het ook allemaal prima dat ik kleur, ziet dat het ontspannend werkt 😊 maar er zijn wel eens mensen die het gek vinden ja.. Of ze denken dat het door de hormonen van de zw.schap komt ofzo.